Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌پس از گذشت دو هفته از مفقود شدن جوان آران و بیدگلی عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

‌به گزارش ایسنا- شامگاه ۲۹ اردیبهشت جوان آران و بیدگلی که از بیماری خونی رنج می‌برد، بدون اطلاع خانواده از منزل خارج شده و تاکنون به منزل مراجعت نکرده است.

طبق مشاهده دوربین‌های پمپ گاز در کمربندی آران و بیدگل این جوان به طرف دشت‌های کویری در حال گذر بوده و از آن شب تاکنون اثری از این شخص دیده نشده است، هر چند از آن تاریخ تاکنون گروه‌های امدادی شهرستان و امداد و نجات محلی به جستجو ادامه داده‌اند ولی اثری از این جوان نیافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با تجهیزات کامل دنبال فرد مفقودی هستیم

حسین میرزاجانی از امدادگران افتخاری هلال احمر و امداد و نجات محلی شهرستان به خبرنگار ایسنا گفت: از ۲ روز پیش با درخواست خانواده مفقود شده با امکانات مجهزتری به جستجو ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با کمک دوستان در گروه امداد و نجات محلی با ۲ دستگاه پاترول و جیپ و یک دستگاه هلی شات به عملیات ادامه می‌دهیم و تا شعاع ۲۰ کیلومتری کویرهای مسیر را بررسی کرده‌ایم و تا دست یافتن به نتیجه به جستجو ادامه خواهیم داد.

میرزاجانی گفت: تاکنون تلاش‌های زیادی از سوی امدادگران محلی و هلال احمر صورت گرفته و از دوستان تقاضا داریم در صورت احساس نیاز به شکل هماهنگ و گروهی اقدام کنند تا تداخلی در کار صورت نگیرد و جستجو هدفمند و با برنامه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوان گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای