Web Analytics Made Easy - Statcounter

موافقتنامه تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج خدمه پروازی شرکت‌های هواپیمایی ایران و روسیه اجرایی شد.به گزارش بلاغ،با پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو موافقتنامه تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج خدمه پروازی شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از 10 خرداد ماه سال جاری (1398) اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با اجرایی شدن این موافقتنامه زمینه گسترش فعالیت شرکت‌های هواپیمایی ایران در روسیه و افزایش پروازها بین دو کشور فراهم شده است.

به گزارش فارس، در هشتمین نشست گروه کاری همکاری در بخش حمل‌ و نقل بین فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران که آبان 1395 در تهران برگزار شد، طرف ایرانی پیش‌نویس موافقتنامه بین ایران و روسیه در مورد تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج خدمه پرواز شرکت‌های هواپیمایی دو کشور را بررسی و نظر موافق خود را اعلام کرد.

در این اجلاس مقرر شد، ایران و روسیه در زمینه تسهیل تردد اقامت ورود و خروج خدمه پروازی شرکت‌های هواپیمایی دو کشور پیگیری‌های لازم را انجام دهند و درباره صدور گواهینامه هواپیماها نیز جلسه‌های کارشناسی برگزار شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ