Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از هجوم ملخ‌های صحرایی به پشت کوه باشت خبر داد و گفت: مبارزه با ملخ‌ها در گچساران و باشت ادامه دارد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

الیاس تاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: به طور همزمان با ملخ‌های صحرایی در شهرستان گچساران و باشت از جمله پشت کوه، لیشتر، باباکلان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..مبارزه و پایش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر چه مبارزه می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم، عنوان کرد: ملخ‌های صحرایی ریزش پیدا می‌کنند ولی با یک موج سوار بر باد شده و چندین کیلومتر جلوتر می‌آیند.

تاج‌الدینی ابراز کرد: تاکنون از محل اعتبارات استانی برای مبارزه و پایش ملخ‌های صحرائی 200 میلیون اعتبار تخصیص داده‌اند و 100 میلیون تومان دیگر مقرر شده تخصیص دهند و البته وزارت جهاد کشاورزی نیز بنای اختصاص 260 میلون تومان اعتبار به استان را دارند.

موج دوم ملخ‌ها درحال ورود به کشور هستند/ اعتبار 20میلیاردتومانی نرسیدمبارزه با ملخ در 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اردبیل اجرا می‌شودهجوم موج جدید ملخ به فارس؛ حجم متراکمی از آفت وارد استان می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیری‌های انجام شده سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری 800 کیلو سم و استان اصفهان نیز تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ما برای مبارزه و پایش ملخ‌ها قرار دادند.

تاج‌الدینی با اشاره به اینکه روزانه باید پایش کنیم، ادامه داد: تاکنون 68 هزار هکتار پایش و 4 هزار و 605 هکتار مبارزه داشته‌ایم که روزانه در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه بعید می‌کنم ملخ‌های صحرائی به تمام نقاط استان هجوم ببرند، خاطرنشان کرد: تاکنون خسارت خاصی به محصولات کشاورزی استان وارد نشده است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان