Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کشور سالانه نیازمند احداث یک میلیون واحد مسکونی است تا بتوان عرضه و تقاضای نیازمندان به خانه را به یک تعادل رساند و این مسئله با توجه به افزایش روزافزون قیمت مسکن نیاز به راهکارهایی کوتاه مدت و بلند مدت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: التهابات بازار مسکن با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشورمان که کماکان دچار تلاطم است نیازمند ارائه ریزبرنامه‌ها و اقدامات منسجم و هدفمند است تا بتوانیم این شرایط را هر چه سریع‌تر به یک سطح قابل قبول برسانیم که در این زمینه ارائه تسهیلات کم‌بهره و بلند مدت باید مورد توجه واقع شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی موضوع به صورت جدی توسط مجلس در دست بررسی است و در این زمینه جلساتی با وزیر راه و شهرسازی به صورت مکرر برای به دست آوردن خروجی مورد انتظار برگزار می‌شود تا بتوانیم برای مقابله با گرانی مسکن چاره اندیشی کنیم.

بدری از تعیین سقف قیمت برای هر منطقه به عنوان یک راهکار کوتاه مدت خبر داد و تصریح کرد: باید از طریق روش‌های سلبی و ایجابی وارد عمل شویم و در این زمینه می‌توانیم از معافیتهای مالیاتی نیز برای معاملات استفاده کنیم و از ظرفیت تعزیرات نیز می‌توانیم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: متاسفانه دولت در پنج سال گذشته در حوزه مسکن اقدامات آنچنانی انجام نداده به طوری که از راهکارهای بلند مدت می‌توانیم کاهش التهاب بازار به گونه‌ای استفاده کرد که خانه‌دار شدن برای اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه مبنای کار قرار گیرد و بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

منبع تسنیم

انتهای پیام/پ

نیاز کشور به تامین مسکن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود