Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است هدف غربی‌ها از طرح مذاکره موشکی این است که با تضعیف توان دفاعی کشور، هر زمان که اراده کردند از حربه تهدید نظامی علیه ایران استفاده کنند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محسن مهرعلیزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره  سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با  توان دفاعی و موشکی کشور، گفت: توانایی دفاعی ما در ابعاد نظامی،  به عنوان قدرتی بازدارنده برای حفظ امنیت کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  هدف دشمنان از  طرح مذاکرات موشکی با ایران این است که با تضعیف توان دفاعی کشور،  هر زمان که اراده کرد از حربه نظامی در راستای جلوگیری از مسیر پیشرفت ملت ایران استفاده کند. بنابراین توان موشکی کشور  به هیچ وجه  قابل مذاکره نیست. 

گفتگو|دریادار سیاری: توان موشکی غیرقابل مذاکره استزاکانی: مذاکره بر سر توان موشکی امری محال است

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: آمریکا‌یی‌ها و اروپایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون به انحای مختلف ایران را درگیر فشارها و تحریم‌های اقتصادی قرار داده‌اند ولی این فشارها هیچگاه نتیجه‌ای برای آنها نداشته است.  البته این طور نیست که این فشارها در زندگی مردم تاثیرگذار نباشد ولی برآیند تحریم‌های اقتصادی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا علیه ملت ایران نتوانسته آنها را به اهداف مدنظرشان که همان سلطه بر ملت ایران است، برساند. 

 مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه  مردم ایران بیش از هر مسئله‌ای به دین، اعتقادات و سرزمین‌شان عشق می‌ورزند،‌ خاطرنشان کرد: راه مبارزه با دسیسه‌‌های  آمریکایی‌، مقاوم‌سازی اقتصاد داخلی و همچینن آگاه سازی بیش از پیش مردم در قبال این دسیسه‌ها است.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تحولات برنامه موشکی ایران احزاب اصلاح طلب محسن مهرعلیزاده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب محسن مهرعلیزاده احزاب اصلاح طلب محسن مهرعلیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد

منابع غربی از موشک انداز روسی خبر دادند که هیج دژ یا استحکاماتی در برابرش توان پایداری ندارد.

به گزارش مشرق، منابع غربی از سلاح رعب آوری خبر دادند که ارتش روسیه از آن استفاده می کند.

این سلاح آتشبار سنگین توس -۳ نام دارد که توان درهم کوبیدن استحکامات نفوذناپذیر را هم دارد.

این سلاح نسخه پیشرفته آتشبار توس ۱ و ۲ است.

کارشناسان نظامی توس۳ را عامل افزایش توان نیروهای روسی دانستند و قدرت ویرانگری این آتشبار آنرا به سلاحی بی رحم تبدیل کرده است.

سرهنگ مارکوس رابزنر از نیروهای مسلح اتریش گفت: توس۳ نسخه ویرانگرتری از توس۱ و ۲ است و دقت بالایی دارد. توس۳ موشکهای حرارتی مرگبار شلیک می کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی