Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: انقلاب اسلامی میراث ماندگار حضرت امام و یادگار ارزشمند شهیدانی است که با خون پاک خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز ما امانتدار این امانت سترگ و تاریخ ساز هستیم و باید با رعایت رسم امانتداری آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با پرچمداری و زعامت امام راحل مبتنی بر اصول، اندیشه‌ها، شعارها و آرمان‌هایی شکل گرفت که امروز به عنوان هویت اصلی انقلاب به شمار آمده و به مقداری اهمیت دارد که از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم صیانت از اصالت شعارها و اصول و آرمان‌ها بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب به عنوان بزرگترین دستاورد مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی یاری متذکر شد: اما نباید از این نکته غفلت کرد که دست‌های پیدا و پنهانی سال‌هاست تلاش می‌کنند این اصول و آرمان‌ها را با شکل‌های مختلف و پوشش‌های متفاوت و رنگارنگ تحریف کرده و زمینه را برای تخلیه هویتی انقلاب و نظام اسلامی و در نتیجه سیطره مجدد استکبار و استعمار بر کشور و ملت ایران فراهم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه صیانت از مکتب فکری حضرت امام (ره) محوری‌ترین وظیفه در دهه پنجم انقلاب اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان بزرگ پاسدار اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام طی سال‌های گذشته با تبیین صریح و روشن این توطئه همگان را به حراست و مراقبت از پایه‌های هویتی انقلاب اسلامی و مقابله با تخریب و تحریف اندیشه‌های تابناک امام خمینی (ره) فراخوانده و ضمن هشدارهای لازم شاخصه‌های کلیدی مکتب فکری امام را تشریح و بر پایبندی علمی و عملی به آن تاکید کردند.

صفی یاری افزود: این موضوع بقدری مهم و حیاتی است که فضای غالب بیانیه گام دوم انقلاب را هم به خود اختصاص داده و رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه نقطه ثقل قلم و بیان خود را بر مدار تفکر انقلابی مبتنی بر اندیشه‌های حضرت امام (ره (قرار داده و استمرار أن را از نسل جوان امروز مطالبه کرده‌اند.

وی ادامه داد: بی تردید همچنانکه تفکر انقلابی برمدار اندیشه‌های امام علت موجده انقلاب بوده همین تفکر برمدار اندیشه‌های مقام معظم رهبری ضامن استمرار حرکت رو به جلو و نیل به اهداف پیش رو از جمله تمدن نوین اسلامی خواهد بود و منویات مقام معظم رهبری تنها راه مطمئن برای ادامه راه امام (ره) و تنها مسیر مورد اعتماد برای آینده انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است.

کد خبر 4633162

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب تبلیغات اسلامی زنجان امام خمینی ره سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است