Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر «شبی که ماه کامل شد» گفت: بازی در فیلم نرگس آبیار تجربه و اتفاقی جذاب و البته بزرگ بود که شاید سالها برای هر بازیگری پیش نیاید اما شانس به من رو آورد و نقشی ماندگار را در کارنامه کاری‌ام به یادگار گذاشت.

فرشته صدرعرفایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» درباره بازی متفاوت در این فیلم گفت: بازی در فیلم نرگس آبیار تجربه و اتفاقی جذاب و البته بزرگ بود که شاید سالها برای هر بازیگری پیش نیاید اما شانس به من روی آورد و نقشی ماندگار را در کارنامه کاری‌ام به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش متفاوت خود در فیلم «شبی که ماه کامل شد» افزود: جذاب است که هنگام اکران برای اهالی رسانه در طول نمایش فیلم همه از یکدیگر می پرسیدند این بازیگر چه کسی است و به شدت خوشحالم که کسی مرا تا پایان و تا لحظه تیتراژ نشناخت و بخش عمده‌ای از این اتفاق به لطف و هنر ایمان امیدواری گریمور حرفه‌ای فیلم میسر شد.

بازیگر فیلم «یلدا» در همین راستا ادامه داد: شبی که ماه کامل شد نتیجه تلاش و همکاری نه تنها من بلکه گروه بزرگی بود که شبانه روز برای تولید هر چه بهتر فیلم تلاش کردند. به عنوان مثال تلاش زیادی برای لحجه بلوچی صورت گرفت و امین میری به عنوان مشاور لهجه کمک بسیاری به من کرد.

بازیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: بازی در این نقش برای من جذابیت‌های فراوانی داشت. من در این فیلم می‌خواستم زنی بلوچی را بازی کنم و نمی‌خواستم مخاطب فرشته صدرعرفایی را ببیند و شاید همین عاملی بود تا مخاطب مرا نشناسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرشته صدرعرفایی شبی که ماه کامل شد اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنارد هیل» درگذشت

به گزارش خبرآنلاین «برنارد هیل» بازیگر انگلستانی که بیشتر برای بازی در فیلم «ارباب حلقه‌ها» و «تایتانیک» شناخته می‌شود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

«ددلاین» نوشت، «لو کولسون» مدیر برنامه‌های او خبر درگذشت «هیل» در صبح روز یکشنبه را تایید کرده است. علت درگذشت این بازیگر اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا،«برنارد هیل» در فیلم «تایتانیک» برنده اسکار ۱۹۹۷ در نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت» و در «ارباب حلقه‌ها» در نقش پادشاه «تئودون» ظاهر شده بود.

از دیگر نقش‌های مهم او به حضور در مجموعه تلویزیونی «کلودیوس» در سال ۱۹۷۶،‌ «گاندی» در سال ۱۹۹۹ و «رؤیای شب نیمه تابستان»(۱۹۹۹) می‌توان اشاره کرد.

این بازیگر اهل «منچستر» در خانواده‌ای از معدنچیان زغال سنگ متولد شد. او پیش از بازی در فیلم‌هایی که میلیاردها دلار در سراسر جهان به فروش رساندند، حرفه‌ متفاوتی را تجربه کرده بود و با بازی در درام‌های کوچک واقع‌گرایانه به شهرت رسید.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903357

دیگر خبرها

  • بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • «برنارد هیل» درگذشت
  • برنارد هیل درگذشت
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)