Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ یوسف نجفی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و نمازگزاران عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی در شهرکرمان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: از تقاطع شهید عباسپور به سمت جنوب، سه راهی ورزش بولوار جانبازان به سمت میدان عاشورا، از میدان بسیج به سمت میدان عاشورا، سه راهی خیابان کارگر به سمت مصلی، سه راهی ارتش به سمت تقاطع پاسداران، سه راهی تامین اجتماعی مصلی به سمت خیابان مصلی و تقاطع پاسداران خیابان‌هایی هستند که در محدوده طرح قرار داشته و ورود و توقف وسایل نقلیه در آن‌ها ممنوع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان گفت: در صورتی که بار ترافیکی بیش از حد معمول باشد فاز دوم طرح اجرایی خواهد شد، بدین ترتیب از سمت سه راهی جانباز شهید رجایی به سمت سه راهی ورزش و از تقاطع مهدیه کارگر به سمت غرب محدودیت‌هایی را خواهیم داشت.

وی همچنین بیان داشت: از ساعت ۲۴ الی ۰۳۳۰ با مداد روز برگزاری مراسم توقف هرگونه وسیله نقلیه در محدوده طرح ممنوع بوده ولی تردد آزاد می‌باشد.

سرهنگ نجفی در خصوص نحوه استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد نیز اظهار داشت: محل استقرار اتوبوس‌ها در بولوار شهید عباسپور و بولوار جانبازان می‌باشد و شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند پس از پایان نماز به محل‌های مذکور مراجعه کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ورود هرگونه وسیله نقلیه از ساعت ۰۳۳۰ به محدوده طرح ممنوع بوده و شهروندان می‌بایست جهت پارک خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های خود به پار کینگ‌های تعبیه شده اطراف محل اقامه نماز که از نخستین ساعات روز عید به روی نمازگزاران محترم باز می‌باشند مراجعه کنند.

پار کینگ موتور سیکلت ها روبروی حسینیه ثارالله کرمان و پارکینگ خودروها  در مدارس اطراف محدوده مصلی تعیین شده است.

انتهای پیام/ح

محدودیت های ترافیکی عیدفطر کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عیدفطر محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است

استاندار گیلان گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مردم در کلان‌شهر رشت رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها است، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق در شهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین، نیروی دریایی، باهنر، رودباری و حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با بیان اینکه توجه به مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت لازم و ضروری است، تصریح کرد: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 747339

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است