Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مصطفی کاظمی در بازدید از ستاد شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: دو ماه پیش در جلسه شورای معاونان، شهردار تهران از تمام حوزه‌های شهرداری تهران درخواست کرد، برای برگزاری برنامه امسال برنامه‌ریزی ها و اقدامات لازم داخلی و هماهنگی با سازمان‌های دیگر را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به عنوان معاونتی که اقدامات میدانی را برعهده دارد، اولین بخشی بود که برنامه‌ریزی و اقدامات خود را آغاز کرد. طبق بازدیدی که از صبح امروز داشتم، در بخش‌های مختلف هماهنگی‌های بسیار خوبی انجام شده و مجموعه خانواده شهرداری تهران امکانات بسیار خوبی مهیا کرد.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران عنوان کرد: شهرداری تهران از دو روز قبل از آغاز مراسم فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تا یک روز پس از پایان مراسم هم در محل مستقر و در حالت آماه باش هستند تا خدمات به نحو مطلوب ارائه شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه امسال هزینه برنامه‌ها نسبت به سال‌های پیش کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: شهرداری تهران با استفاده از تجارب سال‌های پیش در هزینه‌ها، اقدامات خوبی داشته است. قابل تاکید است در کنار این مسئله کیفیت برنامه‌ها افزایش قابل توجهی داشته است و این موارد نشان دهنده تجارب خوب شهرداری است.

وی عنوان کرد: یگان حفاظت شهرداری تهران هم آمادگی کافی را برای برگزاری این برنامه داشته و در این خصوص هماهنگی‌های خوبی با سایر نهادها داشته اند که نشان از مدیریت خوب آن‌ها است.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری هم امسال خدمات قابل توجهی ارائه داده است. یک سایت سیار رصد در محل برگزاری مراسم، مستقر شده است و تمام محدوده برگزاری مراسم و مشکلات احتمالی با این وسیله رصد می‌شود. همچنین امسال برای اولین بار این سایت به مرکز اصلی مدیریت بحران وصل شده که نشان از یک برنامه‌ریزی منسجم دارد.

کاظمی با اشاره به خدمات شرکت شهر سالم عنوان کرد: تیم‌های پزشکی، آمبولانس، ایجاد سایت و … در محل برگزاری مراسم استقرار پیدا کردند و امکانات خوبی برای زائرین فراهم شده است.

وی ادامه داد: برخی از مناطق شهرداری تهران برای توزیع مواد غذایی به هنگام افطار مستقر شده اند. امسال برای اولین بار غرفه بندی ها با نظم بسیار منسجمی انجام شده است و امیدواریم تجمع سابق را نداشته باشیم.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران در پایان عنوان کرد: امکانات جانبی دیگر هم تحت مدیریت یکپارچه و واحدی فراهم شده است که این مجموعه منسجم نشان از آمادگی خیلی خوب شهرداری تهران در برگزاری این مراسم دارد و هیچ نگرانی‌ای برای برگزاری مراسم وجود ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حرم مطهر سالگرد ارتحال امام خمینی شهردار تهران شهرداری تهران مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان