Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@02:57:09 GMT

ایران مقتدر، تهدیدی برای امنیت اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۸۵۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان پيشكسوت پاسدار وراوي دفاع مقدس محمد محمدی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس در یادواره ۱۱ تن شهدای عملیات بیت المقدس گلپایگان كه به همت ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان برگزار شد اظهار داشت :حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358در دیدار جمعی از اقشار مردم فرمودند ، آمریکا هیچ وقت نیروی نظامی در ایران پیاده نخواهد کرد و اگر بخواهد نیرو پیاده کند مزدور قلم به دست پیاده خواهد کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب،جنگ تحمیلی توسط مزدوری به نام صدام با انگیزه های عوام فریبانه که اکنون هم علیه انقلاب ادامه دارد شروع شد و صدام را جهت بمباران شدید تمام مراکز نظامی و اقتصادی ایران تحریک نمودند و امام فرمودند دیوانه ای آمده سنگی انداخته و چنان سیلی به وی خواهیم زد که نتواند از جایش بلند شود.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام خميني(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد ابراز داشت : خیلی از ما با این جمله، شعاری برخورد کردیم خرمشهر آزاد شد اما این جمله پشتوانه های زیادی دارد .

وی خاطرنشان کرد : با آزادی خرمشهر گارد دشمن تغییر پیدا کرد ، بلافاصله اسرائیل جنوب لبنان را اشغال و تا بیروت پیش رفت و در آخر جنگ عرصه بر آنها تنگ شد و حضور چند ملیتی پیدا کردند  و نبردهايي مانند جنگ نفتکش ها شاهد اين مدعاست.

وی با بیان اینکه روزی که نگاه مدیریتی هیچ امیدی برای پیروزی ندارد اعتماد  و تكيه بر نیروی جوان انقلابی كارساز است افزود : آزادی خرمشهر به ثمر رسیدن نهال این اعتماد است.

وی با بیان اینکه با انجام عملیات بیت المقدس ،آزادي اكثر مناطق تحت اشغال جنوب را فراهم كرد گفت:برخی از تحلیل گران نظامی اعتقاد دارند اگر ایران یک تیپ رزمی دست نخورده داشت می توانست سرنوشت جنگ را در عملیات بیت المقدس بعد از آزادی خرمشهر تعیین کند ولی این موضوعیت نداشت.

سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد و آزادی خرمشهر، آغاز اقتدار نظام است تصریح کرد : تا قبل از آزادی خرمشهر نظام ما حتی تثبیت نشده بود، ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ جنگ مسلحانه توسط سازمان منافقین تا زمان آزادی خرمشهر ادامه داشت، روزی نبود که در خیابان های تهران فردی ترور نشود. در پایتخت نظام جمهوری اسلامی چنین شرایطی حاکم بود.

این رزمنده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: همه هدف دشمن از قبل انقلاب تا کنون حفظ اسرائیل و غارت منابع خاورمیانه بود و تمام آنچه که هر روز با یک شعار ورود می کنند بهانه است برای رسيدن به منافع استكباري است امروز وجود ایران مقتدر، تهدیدی برای امنیت اسرائیل است

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد : پیروزی انقلاب مصادف با قرداد  صلح ننگین مصر و اسرائیل بود  و روزی بود که صهيونيست جهاني مي انديشيد كه امنیت نسبی برای اسراییل حاصل شده است.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث خاورمیانه جدید اذعان داشت : این غارت منابع و حفظ منافع اسرائیل در یک صورت محقق می شود و آن كنار گذاشتن عنصر مقاومت اسلامي است.

وی یادآور شد: امروز یکی از آمریکایی ها اعلام کرده ایران امروز،تاوان نه گفتن به آمریکا و بله قربان نگفتن و وابسته نبودن به آمریکا در سال ۵۷ را میدهد.

سرهنگ محمدی با عنوان اینکه منطقه خاورمیانه انبار نفت و انرژی دنیاست تصریح کرد : ایران چهارمین دارنده منابع نفتی و به نوعی دومین منابع گازی دنیاست ، عراق همین شرایط را دارد و افغانستان منابع بکر دست نخورده دارد همچنین آسیای میانه منابع بکر انرژی و معادن دارد غارت این منابع آب های آزاد می خواهد واین آبهای آزاد در ایرانی است که به استکبار نه می گوید.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گلپايگان عمليات بيت المقدس سوم خرداد امنيت اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد

«اسدالله بادامچیان» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات مجلس به خصوص در حوزه تهران، گفت: انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم نزدیک است و طبیعی است که این فرآیند بخشی از این مجلس است، زیرا در مجلس حتی یک نماینده هم موثر است و آن به این علت است که گاهی یک وزیر با یک رأی انتخاب می شود یا برعکس آن رأی نمی آورد و این موضوعی است که در گذشته اتفاق افتاده و شاهد آن بوده ایم.

وی افزود: بنابراین در دور دوم انتخابات حتی اگر یک نفر باقی مانده باشد، باید تلاش شود این یک نفر، فرد موثر، متخصص، کارشناس و مفید برای مجلس و مردم باشد؛ مخصوصاً اینکه در این دوره هم نظر مقام معظم رهبری به تحول در مجلس است تا مشکلات کشور حل شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به برخی مشکلات کلان اقتصادی کشور، تاکید کرد: اگر ما مسأله ارز یا گرانی ها و تورم را داریم و ادامه دار است و حل نمی شود، اینها نیازمند آن است که مجلس مقتدر و قوی با یک پشتوانه مردمی شکل گیرد که در آن بتوانند هم سیاست های دولت را مورد بررسی و تایید یا نقد قرار دهند و هم اینکه در انتخاب وزرا و مسوولان ذی ربط دقت لازم را انجام دهند. در نتیجه اگر مسوولی توانمندی به خرج نداد، او را کنار بگذارند.

بادامچیان با اشاره به ۴۵ کرسی باقی مانده در انتخابات مجلس دوازدهم، اذعان کرد: در سراسر کشور ۴۵ نفر برای مجلس باقی مانده که تعداد بالایی است و نقش این تعداد نماینده مسلماً در کارایی یا خدایی نکرده در ناکارایی مجلس موثر است، زیرا ملت اگر بخواهد مشکلات و مسائل آن حل شود، اولین انتخاب آنها، مسأله نمایندگان مجلس است تا با نظارت قوی مجلس این کار انجام شود.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: ان‌شاالله در دور دوم هم ملت ما حضور خوب و گسترده ای در انتخابات خواهند داشت که البته در تهران باید از بین ۳۲ نفر، ۱۶ نفر را انتخاب کنند.

وی افزود: یک نماینده مانند «مدرس» در مجلس می تواند آن همه کار کند و یک نماینده مثل «تدین» می تواند آن همه خیانت کند؛ بنابراین مهم اینجا است که بین این ۳۲ نفر عناصر آنچنانی که خدایی نکرده اهل خلاف باشند، نداریم ولی بالاخره میان این افراد باید توجه شود که کدام اصلح و شایسته‌تر هستند؛ لذا امیدواریم مردم ما، چه در تهران و چه در شهرستان ها محکم در این زمینه بایستند و انتخاب کنند.

فردی انتخاب شود که برای گام دوم انقلاب اثرگذار باشد

بادامچیان با اشاره به فعالیت گروه های سیاسی در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس، گفت: طبعاً گروه های سیاسی نظرات خود را خواهند داد و ما هم در حزب موتلفه اسلامی ضمن دعوت مردم به حضور و مشارکت گسترده و انتخاب از بین این افراد که همه آنها بنا به تایید شورای نگهبان آمدند، توصیه می کنیم فردی که برای مجلس و گام دوم انقلاب، تمدن نوین اسلامی، جامعه نمونه اسلامی و برای دولت مناسب تر است، انتخاب شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه اولویت مجلس دوازدهم را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار کرد: ما در حزب موتلفه اسلامی اعلام کردیم نماینده مجلس دوازدهم چهار اولویت اصلی دارد که اولین آن بودجه است، زیرا مسأله اصلی در کشور ما بودجه است؛ ضمن آنکه ثبات قیمت‌ها، موضوع آب و اصلاح نظام اداری نیز اولویت های دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بودجه باید به گونه‌ای تنظیم شود که از این وضع موجود خارج شود، چرا که در وضع موجود بودجه، تکالیف بودجه ای که بر اساس قانون گذاری یک ساله است و می تواند برای کشور مفید باشد، بایستی خارج شود و کل دریافت های دولت وارد بودجه شود و به خزانه نرود. در اصل قانون اساسی هم این است که کل دریافت و کل پرداخت های دولت در چارچوب ردیف های تعیین شده از طرف نمایندگان باشد. اگر این امر محقق شود، آن وقت مشکل سو استفاده، ریخت و پاش‌ها، حقوق نجومی و خرج های زائد از بین می رود.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: باید مشخص شود مثلاً فلان دستگاه در مورد فلان پروژه و کار چقدر زمان برای انجام وظیفه نیاز دارد و اگر این مبلغ عظیمی در اختیار آن سازمان قرار می گیرد، باید مشخص شود که برای چه موضوعی است؛ لذا این طور نباشد که صرفاً اعلام کنند فلان دستگاه به این مقدار پول نیاز دارد. بنابراین موردی که مهم است و باید در اولویت اول قرار گیرد، بودجه است.

بادامچیان با اشاره به اولویت دوم در مجلس دوازدهم، اذعان کرد: اولویت دوم، مسأله ثبات قیمت ها است. دولت باید مجلس را موظف کند که حق گران کردن چیزی را ندارد. اگر این ثبات قیمت پدید آید، هم مشکلات اقتصادی حل خواهد شد، هم مسأله هزینه ها تنظیم می شود و هم اینکه تورم از بین می رود. رشد تولید و افزایش صادرات در ثبات قیمت ها است و این موضوعی است که به نمایندگان فراکسیون حزب موتلفه گفته ایم که در مجلس پیگیر آن باشند.

حل مشکل آب با طرح جامع و علمی توزیع آب در کشور

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به موضوع آب، بیان کرد: مسأله سوم کشور آب است. ما در کشوری بی آب نیستیم، اما کمبود آب داریم و می توانیم با یک مدیریت صحیح و با طرح جامع و علمی توزیع آب در کشور این مشکل را حل کنیم.

وی ادامه داد: اولویت چهارم برای مجلس مسأله نظام اداری است، نباید نظام اداری به گونه ای باشد که بگویند بودجه عمرانی نداریم چون بودجه جاری کل دریافتی های بودجه را می بلعد، بنابراین بودجه عمرانی باید تامین شود. از طرفی می توانیم با نظام کارفرمایی، کارگری و اداری و با ثبات اقتصادی مسائل را حل کنیم.

بادامچیان اذعان کرد: برای مجلس دوازدهم چهار اولویت مهم داریم و اینکه من در حال حاضر می گویم برای این است که سایر نمایندگان هم بدانند؛ هرکدام با هر سلیقه سیاسی که هستند، هیچ اشکالی هم ندارد و باید به همه سلیقه ها احترام گذاشت زیرا همه فرزندان این کشور هستند، اما کاری کنند که مملکت به یک شکوفایی اقتصادی و تکامل برسد. به همین علت ما مجلس دوازدهم را مجلس تحول و تکامل می دانیم، نه مجلسی که وضع موجود گذشته را اداره می کند.

کد خبر 6092821

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند