Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی پیرامون مطالب مختلفی سخن گفت و تصریح کرد: حضور مردم همیشه در صحنه همان مقاومت است که موجب پیروزی شده و با این مقاومت امروز لحن کشورهای معاند با ایران عوض شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز( 15 خرداد)در جمع نمازگزاران عید فطر بیان کرد: حضور مردم همیشه در صحنه همان مقاومت است که موجب پیروزی شده و کشورهایی مانند آمریکا علیه ایران توطئه ها داشتند و شما مردم مقاومت دارید و با این مقاومت امروز به جایی رسیده که لحن کشورهای معاند با ایران عوض شده و با ایران صحبت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: هیچ موقع آمریکا و اسرائیل باور نمی کردند در جنگ 33 روزه ناو آمریکا در سواحل لبنان زده شود و از کار بیفتد و اسرائیل اولین و آخرین بار در این جنگ ناوشان خاموش شد و با کمک  راکت هایی که از نظر ریالی ارزش کمی داشت بعد از 33 روز این ناو خاموش شد.

 

 

انارکی محمدی افزود: یمنی ها هم دیدید که در آب های خلیج فارس چند نفتکش دشمن را زدند و بیداری اسلامی یعنی همین که کشورهای اسلامی با مقاومت و سلاح تفکر دشمن را از پای درمی آورند؛ هفت پهباد که ارزش ریالی کمی داشت حرکت کرده و وارد منطقه عربستان شد و توانست به راحتی لوله نفتی که دشمن از شرق به غرب کشیده بودند را از بین ببرد؛ زیرا دشمن در تنگه هرمز می خواستند یک میلیون و 200 هزار بشکه را از تنگه هرمز جابجا کنند و پهبادها از ایران به عربستان رفت و 1200 کیلومتر عمق لوله های نفت آن ها را تخریب کرد.

 

 

وی ادامه داد: آمریکا چند روز پیش متوجه شدند که ایران 2 سال پیش عکس برداری از ناو آمریکا را داشته و متوجه شدند ایران تکنولوژی ای دارد که از قلب آمریکا خبر دارد مهمترین نکته این است این پهباد های ساخت ایران  به روش های الکترونیکی و نشانه هایی از قدرت ایران اسلامی است و دشمن به دنبال جنگ با ایران بود و قرار بود معامله قرن  را به جایی برسانند و کشورهایی که این همه از آمریکا حمایت کردند با ایران خوب شدند، ترامپ به عربستان می گوید اگر ما نبودیم ۱۰ دقیقه کار شما تمام و نابود است این بزرگترین کشور عربی در منطقه است و بقیه هم به اندازه جزیره های ماست لذا این نتیجه اتحاد و مقاومت است.

 

 

انارکی محمدی خاطرنشان کرد: وقتی نگاه می کنیم در انقلاب دستاوردهای زیادی داریم از جمله اینکه در توسعه علمی جزو ۱۰ کشور اول دنیا، در تولید نانو جزو ۱۰ کشور اول دنیا، در ساخت پهباد جزو کشورهای اول دنیا و در تجهیزات موشکی جزو 5 کشور اول دنیا هستیم.

 

 

وی گفت: اینها صنایعی است که با صنایع دیگرفرق دارند ما می توانیم دراین زمینه تولید کننده و صادر کننده باشیم؛ در کنار این ها نواقصی داریم وقتی آمریکا ناو را به ایران فرستاد همه گفتند زانو می زنیم اما دیدید که راه به جایی نبرد؛ به همت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق 150 هزار حشد الشعبی وجود دارد که داعش را زمین گیر کردند؛ عراقی که 6 هزار سربازی امریکایی در محاصره آنهاست حشد الشعبی قوی تر از نیروهای عراق است و افتخار این است که حاج قاسم سلیمانی معادلات سنگین در دنیا را نقش بر آب و معادلات دشمن را تخریب کرد ما همه تحریم ها را تجربه کرده بودیم.

 

 

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به پیش بینی خروج ترامپ از برجام؛ اظهار داشت:  اما التهاباتی که به بازار دادند التهاب در ارز، دلار و التهابات مالی که این التهابات در هر کشوری به وجود آید مثل کشورهای اروپایی می شود، لذا ایران را هم مانند اروپا ملتهب کردند ما این همه التهابات را پشت سر گذاشتیم اما این اتفاقات مردم را آزار داد.

 

 

وی بیان کرد:  در کمیسیون اقتصادی وقتی بحث دلار شد قرار نبود افزایش داشته باشد سالی 20 میلیارد دلار تزریق به بازار می کردیم و کمیسیون قرار بود قیمت معمولی برای دلار تثبیت کند اما یک دفعه این قیمت افزایش یافت و این التهابات ایجاد شد و متأسفانه عده ای رانت خوار حق مردم را چپاول کرند و جنس و کالای اساسی مردم را با ارز 4200  تومان خریدند یا احتکار کردند یا با قیمت گزاف فروختند ، 900 هزار میلیارد تومان یارانه آب آشامیدنی می دهیم این آب 4200 تومان قیمت تمام شده هر متر مکعب آن است و هزار  تومان به مردم می فروشیم و 3200 تومان دولت می پردازد و بنزین هم هر لیتر آن 5700 تومان هزینه تولید دارد و هر لیتر را 1000 تومان حساب مردم می کنیم اما با همه اتفاقات و صبوری مردم امروز قیمت دلار نزولی شده است.

 

 

انارکی محمدی به امهال وام های کشاورزی به مدت سه سال اشاره کرد و گفت: 96 درصد از محصول پسته صدمه دید و به کمک مسئولین و دستگاه قضا و بانک ها امهال صورت گرفت و کشاورزان و بدهکاران بانکی به مدت سه سال از پرداخت این اقساط وام ها معاف هستند؛ ما کمترین سهم را از مس داشتیم که با رایزنی ها بومی سازی در این زمینه کردیم و  امروز خرید های کلانِ مس از شهر رفسنجان و داخل است، سیلیس مورد نیاز مس که از یزد می آمد امروز در رفسنجان تهیه می شود و  در بحث ایجاد صنایع پایین دستی مس هم فعالیت هایی در دست اقدام است؛ در بحث اسید مس هم ذخایر 114 هزار متر مکعب انبارهایی برای ذخیره ان اسید در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در حال ساخت است.

 

 

وی ادامه داد: در بحث سیل صدماتی داشتیم در رفسنجان در منطقه دئفه رضوی سال گذشته با اعتبار 5 میلیارد تومان خاکریز ها و 3 هزار گوراب زده شد و از سیل جلوگیری شد  ضمن اینکه در این سد 8 میلیون متر مکعب آب و نزولات آسمانی در بهار امسال ذخیره شد و در بحث انتقال آب از خلیج فارس، لوله های آن از بندرعباس شروع و به رفسنجان رسیده است و به چادرملوی یزد می رود  اقدام خوبی است در کنار حفظ کشاورزی، صنایع و گلخانه ها رونق می گیرد؛  اگر سالانه 130 میلیون متر مکعبی که آب از سفره های زیزمینی اضافه برداشت داریم که به جایی نمی رسیم و خواهش داریم از کشاورزان استفاده بهینه از آب کنند تا این اضافه برداشت کم شود، سال آینده پسته خوبی داریم امید که جبران چند سال گذشته شود.

 

انارکی محمدی در بحث جاده سازی و بهداشت هم گفت: جاده نوق به بافق 2700 متر از حوزه رفسنجان باقی مانده و 4800 متر هم از حوزه بافق باقی مانده که با راه اندازی این  جاده 140 کیلومتر  مسیر رفسنجان به بافق کوتاه و نزدیک می شود و منطقه نوقات، بافق و مشهد مسیر نزدیک می شود ؛ امسال در بودجه 98 در بحث بهداشت و درمان دو ردیف ملی برای ایجاد بیمارستان 320 تخت خوابی و مرکز علوم پایه پزشکی تصویب شده است.

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس نماز عید فطر عید فطر امام خمینی ره اقامه نماز عید فطر روز قدس استان بوشهر سالگرد ۱۴ خرداد خبرگزاری شبستان مقام معظم رهبری نماز عید فطر رفسنجان آب کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم