Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:07:57 GMT

حضور مردم شوش در مراسم اقامه نماز عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۹۸۳۰

حضور مردم شوش در مراسم اقامه نماز عید فطر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش گفت: اشتغال دغدغه همه مسئولان است و جوانان باید دوره‌های فنی وحرفه‌ای را بگذارند و موضوع آموزش باید محقق شود تا زمینه اشتغال در شرکت‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به فراهم سازی کار برای سرمایه گذاری بیان داشت: باید سرمایه گذار را جذب و با برطرف کردن موانع پیش روی وی، از وی استقبال کنیم تا با سرمایه گذاری امکان اشتغال در شهرستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام امام ادامه داد: همه باید دست در دست هم دهیم و موانع اداری پیش روی اشتغال را برداریم و همه مسئولان عزم جدی دارند که موضوع بیکاری را برطرف کنند.

امام جمعه شوش تصریح کرد: سیلاب اخیر به عنوان یک آزمایش بزرگ بود که، از همه مسئولان، مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی که کمک کرده و  حماسه آفریدند تشکر می کنیم.

وی در پایان گفت: سال گذشته میز خدمت با همت مسئولان در محل اقامه نمازجمعه راه اندازی شد که آثار خوبی داشت که این امر از دلایل برتر شدن ستاد نمازجمعه شهرستان در سطح کشور بود.

گفتنی است: نماز عید سعید فطر در شوش با حضور مردم به امامت امام جمعه شهرستان برپاشد.

انتهای پیام/م

اقامه نماز عید فطر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران و پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

پیکر زنده‌یاد اسکویی ظهر امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر