Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشور‌های اسلامی گفتند: یک کشور اسلامی با مردم مسلمان، اما حاکمان لاابالی پیدا می‌شود که به جای دشمنی با رژیم غاصب صهیونیستی، در کنار او قرار می‌گیرد و با یک کشور اسلامی مبارزه می‌کند.

به گزارش عصرایران، مقام معظم رهبری به‌مناسبت عید سعید فطر، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و قشر‌های مختلف مردم، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حسینیه‌ی امام خمینی  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

عید سعید فطر را به همه‌ی ملت بزرگ ایران که حقاً و انصافاً شایسته‌ی تکریم هستند و به امت مسلمان تبریک عرض می‌کنم.

اصرار داریم که مضمون امت مسلمان در ذهن‌های همه‌ی مردم مسلمان و مخصوصاً مسئولین مسلمان زنده و برجسته شود.

چون دشمنان اسلام سعی‌شان بر این بود که مسلمین، عنوان امت مسلمان را از یاد ببرند و ما فراموش کنیم که یک جمعیت نزدیک ۲ میلیاردی در ده‌ها کشور اسلامی، یک واحد محسوب می‌شویم.

متأسفانه موفق هم شدند؛ امروز به منطقه‌ی ما که نگاه کنید، می‌بینید صف‌آرایی‌ها به جای اینکه بین مؤمنین و متجاوزین باشد، بین مسلمان‌ها است.

یک کشور اسلامی با مردم مسلمان، اما حاکمان لاابالی پیدا می‌شود که به جای دشمنی با رژیم غاصب صهیونیستی، در کنار او قرار می‌گیرد و با یک کشور اسلامی مبارزه می‌کند. این را دنیای اسلام باید علاج کند.

این خبر در حال تکمیل است...     متن کامل این خبر را در ادامه بخوانید:

آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، پیام عید فطر را اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی و بازگشت به مضمون «امت مسلمان» خواندند و گفتند: علاج مشکلات امروز دنیای اسلام بازگشت به خواسته قرآن کریم مبنی بر «اشداءُ علی الکفار» و «رحماءُ بینهم» است و روشنفکران و علمای اسلامی برای تحقق این خواسته، وظیفه مضاعفی دارند.


رهبر انقلاب اسلامی با تبریک عید سعید فطر، با اشاره به طراحی های دشمنان برای ایجاد صف‌آرایی و جنگ و درگیری میان مسلمانان افزودند: کشورهای اسلامی به‌جای آنکه در مقابل یکدیگر قرار گیرند، باید در مقابل حضور جنایتکارانه دشمن غاصب در فلسطین صف‌آرایی کنند.


حضرت آیت الله خامنه ای ضمن توصیه به برخی کشورهای اسلامی که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی و اختلاف افکنی هستند، برای توبه از مسیر نادرستی که در پیش گرفته اند، تأکید کردند: چرا باید در کشور اسلامی همچون لیبی، دو گروه در مقابل هم قرار گیرند و خون یکدیگر را بریزند و چرا باید یک کشور مدعی اسلام، مردم یمن و زیرساخت های این کشور را بمباران و براساس خواست و نظر دشمنان، عمل کند.


ایشان مسئله فلسطین را مسئله اول دنیای اسلام خواندند و با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی که در جهت اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا بر دفاع از ملت فلسطین تأکید کرد و در مقابل دنیای استکبار ایستاد و به این ایستادگی ادامه خواهد داد.


رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه پیروزی متعلق به ملت فلسطین خواهد بود، افزودند: دیدگاه جمهوری اسلامی بر خلاف برخی رهبران قدیمی عرب که معتقد بودند باید یهودی‌ها را در دریا ریخت، اینگونه نیست بلکه ما معتقدیم مبارزه همه جانبه ملت فلسطین در ابعاد نظامی، سیاسی و فرهنگی باید ادامه پیدا کند، تا زمانی که غاصبان، تسلیم رأی این ملت شوند.


حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری پیشنهاد جمهوری اسلامی برای نظرخواهی از ساکنان مسلمان، مسیحی و یهودی فلسطین و همچنین از آوارگان فلسطینی درباره چارچوب نظام حکومتی این کشور تأکید کردند: مبارزه ملت فلسطین باید تا آن روز ادامه پیدا کند و به لطف الهی در این مبارزه مسالمت آمیز و انسانی و مورد قبول همه عُرف های عاقل عالم، ملت فلسطین پیروز نهایی خواهد بود و جوانان آن روز را خواهند دید که کشور فلسطین به مردم فلسطین بازخواهد گشت.


پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آقای روحانی  ماه رمضان را ماه صبر و خودسازی و شکوفایی مقاومت سیاسی و بین‌المللی ملت در مقابل دشمنان دانست و با تاکید بر اینکه صبر راهبردی نظام و مردم پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، موجب برهم خوردن محاسبات آنان شد، افزود: اکنون پس از یک‌سال صبر راهبردی، اگر تعهدات خود را قدم به قدم کاهش دهیم، هیچکس در دنیا نمی‌تواند ما را ملامت کند و ما  باید از امکانات توافق هسته‌ای در مقابل متخلفان، استفاده کنیم.


آقای روحانی، راه اصلی در مقابل دشمنان را راه تبیین‌شده بوسیله رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام بزرگوار، دانست و افزود: راه و مسیر ما «شجاعانه، امیدوارانه، عاقلانه و مبتکرانه» خواهد بود و در این مسیر و با این هدایت می‌توانیم به اهداف بلند خود از جمله اهداف اقتصادی و اجتماعی در سال رونق تولید دست پیدا کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رهبری مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید