Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عصمتی گفت: مهم ترین پیام عید سعید فطر وحدت ‌انسجام امت اسلامی بر علیه استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه حجت الاسلام «محمد رضا عصمتی» امروز(۱۴ خرداد) در خطبه‌های نماز عید فطر که در محل مسجد جامع شهر تربت حیدریه برگار شد ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: یکی از دستاوردهای عید فطر وحدت امت اسلامی است و عید به معنای باز گشت و اتحاد وانسجام جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه تربت حیدریه افزود: عید فطر مظهر اجتماع ‌برادری مردم با داشتن دل به سوی خدا است وعزت مردم با اتحاد ‌همبستگی تامین میشود و عهد می بندیم با اجتماع و وحدت همه جانبه در مقابل نظام سلطه ‌استکبار جهانی تا آخرین لحظه مقاومت کرده وپرچم پر افتخار اسلام را در سراسر جهان به اعتبار در آوریم

 

وی اظهارداشت: امروز بخشی از مشکلات کشور نیاز به وحدت و همدلی مسئولان ‌اقشار مختلف جامعه دارد تا در یک انسجام ملی معضلات کنونی جامعه اسلامی مرتفع شود وروز عید فطر مظهر اتحاد و انسجام امت اسلامی است واگر جامعه اسلامی دل به سوی خدا داشته باشد در برابر نظام سلطه ‌استکبار جهانی قطعا پیروز میشود وامت اسلامی باید بدون تفرقه واختلاف در برابر نظام سلطه ‌استکبار تا آخرین لحظه مقاومت کنند.

 

حجت الاسلام عصمتی مسئله توجه به معشیت قشر ضعیف جامعه از جمله نکات قابل توجه به خصوص در روز عید است که این مهم را باید با پرداخت زکات فطره به جا آورد را یکی دیگر از مسایل مهم کشور برشمرد ‌افزود: توجه به معیشت مردم، درمانگان ،یتیمان با پرداخت زکات، فطره که سنت و روش حسنه رسول خدا (ص) است یک واجب الهی است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر امام خمینی ره خبرگزاری شبستان راهپیمایی روز قدس استان بوشهر اقامه نماز عید فطر ارتحال امام ره روز قدس سالگرد ارتحال امام خمینی ره تربت حیدریه عید فطر خطبه های نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه و خاصی به جامعه کارگری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سی و پنجمین جشنواره امتنان ضمن گرامیداشت روز شورا، هفته معلم و کار و گارگر اظهار کرد: جامعه کارگری از جوامع بسیار مهم است که در روایات اسلامی هم به آن فراوان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کارگر ما برای گذران معیشت زندگی تلاش می‌کند، تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه و خاصی به جامعه کارگری می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کارگر و کارفرما مکمل یکدیگر هستند، افزود: در کشورهای غربی و اروپایی هر روز شاهد تحصن هستیم و کارگران ناراضی اند اما نظام اسلامی برای کارگران ارزش و اهمیت بالایی قائل است‌.

وی گفت: همزمان با استقرار دولت سیزدهم شاهد توسعه و توجه ویژه و خاص به جامعه کارگری هستیم و ریل گذاری خوبی در این دولت نسبت به جامعه کارگری و تولید وجود دارد.

قناعت به موضوع راه آهن استان اشاره کرد و گفت: ارتقا زیرساخت‌ها را یکی از مهمترین مقدمات جهش تولید می‌دانیم و به همت دولت سیزدهم اقدامات زیرساختی خوبی از جمله راه آهن در دست اجراست.

وی از انتقال آب دریای عمان و انتقال گاز از دشتک زابل گفت و متذکر شد: اگر به دنبال تحول، تولید، توسعه اقتصادی و اشتغال هستیم باید آستین همت را بالا بزنیم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: آبی که صنایع ما در استان استفاده می‌کنند در سال، ۵۵ میلیون متر مکعب آب شرب است در صورتی که آب شرب برای خوردن باید ذخیره شود چراکه خشکسالی را در استان شاهدیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بخش تولیدی در استان تأمین آب، برق و گاز است و باید این نیاز رفع شود، گفت: استان ما در انتهای خطوط گاز بوده و بیشترین ضرر به واحدهای تولیدی استان، از محل قطع گاز وارد می‌شود.

قناعت با تأکید بر اینکه باید از حالت خام فروشی محصولات مختلف راهبردی استان خارج شویم، بیان کرد: در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه محصولات راهبردی بخش کشوری و مواد معدنی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرفیت‌های مختلف و زنجیره‌های ارزش خراسان جنوبی از جمله محصول زرشک و گوهرسنگ استان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته و معرفی شدند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: توجه به محصول زرشک و گوهرسنگ های استان ارزش افزوده خوبی به همراه دارد و در سال اخیر در این زمینه ورود شرکت‌های مختلف را به استان داشته ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ واحد فرآوری زرشک در استان داریم که هشت واحد آن در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

قناعت با بیان اینکه خراسان جنوبی به لحاظ زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی ضعیف است، گفت: باید بانک‌های ما از حالت انقباضی خارج شده و با ایجاد مقدمات، زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در استان فراهم شود.

کد خبر 750154

دیگر خبرها

  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم