Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجفی مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با پیگیری مسولان شهرستان نوشهر و تلاش کارکنان اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان ساخت پل ماشلک که در براثر سیلاب تخریب شده بود در حال تکمیل است.   وی افزود: حفاری و شم گذاری ساخت پل ماشلک در کمربندی نوشهر انجام شده است و تا دوهفته دیگر زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بارش بی‌سابقه و بی‌وقفه باران مهرماه پارسال که بیش از ۲۰ ساعت به طول انجامید بسیاری از رودخانه‌های مهم شهر نوشهر به ویژه «ماشلک» طغیان کردند و گوشواره‌ها و پایه‌های سست پل موسی‌آباد بر روی رودخانه «ماشلک» در ضلع جنوبی از سمت شرقی به درون رودخانه ریزش کرد.   نجفی افزود: کمربندی نوشهر و چالوس یکی از پر تردد‌ترین جاده‌های این منطقه است و اکنون به دلیل تخریب پل عبور خودرو‌ها از داخل شهر انجام می‌شود.   وی گفت: کمربندی ۱۳ کیلومتری نوشهر به چالوس حدود ۱۰ سال پیش افتتاح شد.   شهرستان نوشهر با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان مازندران قرار دارد.

انتهای پیام/آ

پل ماشلک در کمربندی نوشهر دو هفته دیگر بهره برداری می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری