Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ که اخیرا با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شد، از نظر مخاطبان بیلد، دومین مربی برتر تاریخ آلمان است. 

طرفداری - نشریه بیلد از کاربرانش درخواست کرد برای بهترین مربی های آلمانی تاریخ رای بدهند و یوپ هاینکس با بالاترین میزان آرا، از نظر کاربران این نشریه به عنوان بهترین مربی آلمانی تاریخ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ در رده دوم قرار گرفت. اوتمار هیتزفیلد نیز رده سوم را به خود اختصاص داد. سپ هربرگر و اوتو رهاگل با هم در رده چهارم قرار گرفتند.

دو مربی اول لیست یعنی یوپ هاینکس و یورگن کلوپ را احتمالا به خوبی می شناسید. هاینکس با رئال مادرید و بایرن مونیخ قهرمانی اروپا را تجربه کرد و کلوپ نیز با لیورپول فاتح اروپا در همین فصل اخیر بود. اوتمار هیتسفیلد دو بار با دورتموند و بایرن مونیخ فاتح اروپا شد. او در سال 2007 به عنوان بهترین مربی تاریخ بایرن مونیخ شناخته شد. هیتسفیلد در سال های 1997 و 2001 به عنوان بهترین مربی جهان نیز شناخته شد. او دو بار با دورتموند و 5 بار با بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شده است.

نخستین قهرمانی آلمان در جام جهانی که به معجزه برن شهرت یافت بدون شک مرهون سپ هربرگر است، مردی که با موفقیت‌های خود حدود رایج مربیگری فوتبال را از بین برد. او همچنین عنوان بنیان‌گذار فوتبال آلمان جدید پس از جنگ جهانی دوم را به خود اختصاص داد. بسیاری از اصطلاحات متد اول فوتبال به وسیله او ابداع شده‌است که از آن میان می‌توان به «توپ گرد است»، «حریف بعدی همیشه سخت‌ترین است»، «بازی 90 دقیقه است» و «بعد از یک بازی همیشه قبل از یک بازی دیگر است» اشاره کرد. مدت مربی‌گری او در تیم ملی آلمان 32 سال بوده‌است که پنج سال از سر الکس فرگوسن از منچستریونایتد بیشتر است. اوتو رهاگل با فورتونا دوسلدورف قهرمان جام حذفی آلمان شد. سپس با وردربرمن دو بار قهرمان بوندس لیگا، دو بار قهرمان جام حذفی، سه بار قهرمان سوپرجام آلمان و یک بار قهرمان جام در جام اروپا شد. رهاگل در کایزرسلاترن هم موفق بود و این تیم را در سال 1998 به قهرمانی بوندس لیگا رساند اما بزرگترین افتخار فوتبال تاریخ یونان نیز مرهون رهاگل است. او با یونان در جام ملت های اروپای سال 2004 قهرمان شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم

یک کمپانی آلمانی در حوزه مشاوره مالی، تیزر تبلیغاتی جالبی با حضور یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول منتشر کرده که در آن سرمربی آلمانی با شخصیت هایی متفاوت و در مشاغل مختلف به تصویر کشیده می شود.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ