Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@01:21:40 GMT

مسؤولان جاده مرگ را ببندند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۱۷۷۴

امام جمعه موقت بردخون: مسؤولان جاده مرگ را اصلاح یا ببندند.به گزارش بلاغ،حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهر بردخون اظهار داشت: یکی از آثار روزه تقوا است که باید پس از ماه رمضان نیز آن را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت بردخون با تأکید بر محاسبه نفس افزود: ارتباط با قرآن را حفظ کنیم و آن را فراموش نکنیم و ضمن تسلیم اراده خداوند از گتاه پرهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشوری ابراز داشت: عید فطر بیرون آمدن برای خدا است و اجتماع مسلمانان نمایش قدرت و عظمت و وحدت اسلام است و طبق فرهنگ اسلام نباید آرامش بخش حقیقی را نافرمانی کنیم.

امام جمعه موقت بردخون ضمن تقدیر از مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: هیأت امنای مساجد و اماکن مقدس در ایام رمضان تلاش کردند و مراسم ارتحال امام راحل به زیبایی اجرا شد.
وی خواستار توجه مسؤولان به مشکلات و خواسته‌های مردم شد و افزود: در زمینه حق آلایندگی امام جمعه تلاش کرد و پیگیر کار بوده‌اند و مدافع حقوق کشاورزان و صیادان هستند و مسؤولان نباید انتقاد را تخریب بدانند.

عاشوری با یادآوری مشکل آب بردخون گفت: شبکه آب رسانی شهر مربوط به سال‌ها پیش است که بردخون روستایی کم جمعیت بود.

وی از شورا و بخشدار خواست که پیگیر مشکل آب باشند و اضافه کرد: درختان در شهر موجب تخریب شبکه آب شده و پیاده‌روها را تخریب می‌کند و کاشت درخت در حاشیه خیابان‌ها اشتباه بوده است.

امام جمعه موقت بردخون تصریح کرد: امیدواریم شورای اسلامی و شهرداری تلاش کنند و با جذب اعتباری، نسبت به تعمیر شبکه اقدام کنند.

وی ادامه داد: از سال‌های قبل مشکل برق داشته ایم که مردم اذیت شده‌اند و وسایل برقی آنان از کار افتاد که امید است اداره برق در این زمینه تلاش کند.

وی اضافه کرد: شهر جلوه خوبی ندارد و زباله‌ها در برخی نقاط پراکنده است که مردم مشارکت کنند تا شهری زیبا و آباد داشته باشیم.

عاشوری به جاده بردخون دیر اشاره کرد و گفت: از سال‌ها بحث این جاده مطرح است که اداره راه و مسؤولان اگر می‌توانید این جاده را اصلاح کنید و اگر توان ندارید آن را ببندید.

وی تقاطع بردخون کهنه را خطرآفرین دانست و افزود: تا کی مردم کشته شوند جاده اصلاح و تعمیر می‌شود و با وجودی که جاده شانه ندارد موجب تصادفات می‌شود.

امام جمعه موقت شهر بردخون اضافه کرد: جاده قیرپاشی شده اما خط کشی نمی‌شود که باعث تصادف و تلفات می‌شود و در این زمینه اداره راه ضعیف عمل می‌کند.

وی با انتقاد از برخی کم کاری‌ها خاطرنشان کرد: سه دهنه پل در روستای کناری پس از یک سال به صورتی نامناسب آسفالت شد که انتظار است مسؤولان شهرستان قول عیدی به مردم بدهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد