Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:51:48 GMT

مهار آتش در بندر شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۲۷۱۳

آتش سوزی در بندر شهید رجایی مهار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حریق در زمینهای تحت مدیریت منطقه آزاد قشم در بندر شهید رجایی رخ داد. در این محوطه به وسعت صد هکتار، عملیات چینش و نگهداری کانتینرهای صادراتی انجام می شود که از نظر استانداردهای بندری ، غیر ایمن است. تنها مصدوم حادثه آتش سوزی در بندر شهید رجایی، جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه زنی های اولیه درباره علت حادثه حاکیست شیلنگ هیدرولیک دستگاه ریچ استاکر پاره شده و بعلت نزدیکی به اگزوز دستگاه ، آتش گرفته است.  ریچ استاکر برای عملیات تخلیه، بارگیری و جابجایی کانتینر‌ها در فواصل کوتاه استفاده می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مهار آتش بندر رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری