Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:53:55 GMT

پمپئو: ترامپ طرح مذاکره بدون شرط را یک سال پیش داد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۳۸۲۱

پمپئو: ترامپ طرح مذاکره بدون شرط را یک سال پیش داد

پامپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای گفته است پیشنهاد گفت‌وگوی بدون پیش‌شرط با ایران چیز تازه‌ای نیست.

به گزارش مشرق، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری یورونیوز درباره موضوعات مختلف به اختلاف‌های زیاد واشنگتن و اروپا اشاره کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که "به نظر می‌رسد مایلید با ایران بدون پیش‌شرط گفت‌وگو کنید که چیزی نیست که قبلا گفته بودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست شما عوض نشده؟ گفت: «نه اینطور نیست. رئیس‌جمهور ترامپ بیش از یکسال پیش گفته بود که حاضریم بدون هیچ پیش‌شرطی با ایرانی‌ها دربارهٔ رفتارهای آنها و برنامهٔ موشکی و هسته‌ای‌شان گفتگو کنیم. این چیز تازه‌ای نیست.»

پامپئو افزود: «دیروز جرمی هانت وزیر خارجه بریتانیا را دیدم و او گفت دیدگاه‌ مشترکی دربارهٔ تهدیدات ایران داریم. گرچه درباره برجام اختلاف داریم. تحلیل ما در این باره که چطور باید مسیر ایران را برای رسیدن به تسلیحات هسته‌ای مسدود کرد متفاوت است. اما معتقدم اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها درباره این هدف، و خطر و تهدیدِ ایران درک مشترکی دارند.»

وی در جواب این سوال که "آیا شما این خاطر از برگزیت حمایت نمی‌کنید که به اروپا ضربه می‌‌زند؟ نیز گفت: «همانطور که به یاد دارید برگزیت تصمیمی بود که مردم بریتانیا گرفتند. مردم یک کشور خودمختار در همه‌پرسی به این امر رأی دادند. پس موضوع به تصمیم آمریکا ربطی ندارد. این اساسا تصمیمی دموکراتیک بود.»

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی آمریکا ترامپ مایک پمپئو مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند و از مسابقات جام حذفی آلمان هم کنار بروند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند. 

جستجو برای یافتن سرمربی جدید برای بایرن و انتخاب جانشین توخل در پایان فصل از همان زمان آغاز شد و نام‌های بسیاری مطرح شد که جدی‌ترین آنها رانگنیک بود اما این مربی هم تصمیم گرفت همچنان در تیم ملی اتریش بماند و به پیشنهاد دریافتی از سوی این باشگاه پاسخ منفی داد. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند استراتژی جدیدی را پس از این پاسخ منفی به کار بگیرند. آنها به جای در نظر گرفتن یک نامزد و مذاکره صرف با او، قصد دارند به صورت همزمان چند گزینه متفاوت را در نظر بگیرند و مذاکرات را به صورت موازی پیش ببرند. 

مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، همچنان علاقه زیادی به همکاری با روبرتو دی زربی دارد و حالا به دنبال مذاکره و به خدمت گرفتن او خواهد بود. این مربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد اما بعید است که این باشگاه انگلیسی مانع جدایی او شود.

دیگر خبرها

  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • عبدالکبیر: اتصال منطقه‌ای بدون افغانستان ممکن نیست
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!