Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان ناتو پس از دیدار با کشورهای تامین کننده مالی نیروهای امنیتی افغان تاکید کرد که این سازمان پس از سال ۲۰۲۰ نیز به حمایت مالی از نیروهای امنیتی افغان ادامه می‌دهد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) پس از دیدار با نمایندگان کشورهای تامین کننده نیروهای امنیتی افغان اظهارداشت که اعضای این سازمان بار دیگر بر ادامه کمک‌های خود پس از سال 2020 تاکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار کشورهای عضو و شریک ناتو بر ادامه کمک‌های مالی خود از نیروهای امنیتی افغان تاکید کردند و داشتن نیروهای امنیتی قوی را برای برقراری صلح در افغانستان ضروری دانستند.

به گزارش «طلوع نیوز»، استولتنبرگ با تایید بر اینکه کشورهای تامین کننده توافق کرده‌اند که تا سال 2024 به حمایت مالی نیروهای افغان ادامه دهند، افزود: صندوق تامین نیروهای ارتش افغان (ANATF) نقش مهمی در ارتباط جامعه بین‎المللی با پروژه‎های جهانی دارد تا ظرفیت و توانایی نیروها بالا رفته و به آن‎ها در میدان مبارزه کمک کند.

دبیرکل ناتو: تا سال 2024 نیروهای امنیتی افغان را تامین مالی می‌کنیمتاکید ناتو بر حضور نظامیان خارجی در افغانستان تا سال 2024آمریکا 600 میلیون دلار از حساب نیروهای افغان را به ساخت دیوار مکزیک اختصاص می‌دهد

این در حالی است که وزرات دفاع آمریکا چندی پیش اعلام کرد که بیش از 600 میلیون دلار از حساب نیروهای افغان را برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت

منابع مردمی از ولسوالی مرغاب ولایت غور می‌گویند که سرازیرشدن سیلاب در بازار شورابه مرکز این ولسوالی خسارات مالی برجای گذاشته است.

منابع رسمی از ولایت غور تائید می کنند که در پی بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب در ولسوالی مرغاب این ولایت ۵۰ دکان تخریب شده و اجناس آنان از بین رفت.

همچنان گفته شده که یک باب دواخانه و یک دکان تیل فروشی نیز در پی سرازیرشدن سیلاب تخریب شده است.

گفته می شود راه های مواصلاتی این ولسوالی نیز به روی رفت‌وآمد بسته شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است