Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح جمع آوری کاغذهای باطله با هدف کمک به هموطنان گرفتار سیل به همت کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اجرا گردید.

به گزارش ایسنا، پویش ملی بهار همدلی بر اساس توصیه‌های صریح قرآن کریم طرح خداپسندانه و انسان دوستانه و اقدامی جهادی می‌باشد و در راستای کمک به هموطنان عزیزمان که گرفتار سیل خانمان سوز شدند طرح جمع‌آوری کاغذهای باطله و اختصاص دادن عوائد حاصل از آن برای این عزیزان اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح به همت کانون‌های دانشجویی (کانون ماعون به عنوان ایده دهنده این طرح با همکاری کانون‌های صراط، گونش، موعود، اسکناس، پیوند برگزیدگان، حورا و هلال احمر) اجرا شد.

در این طرح بیش از یک و نیم تُن کاغذِ باطله جمع آوری شد و سود حاصل از آن که مبلغ ۳۶ میلیون ریال شد به حساب پویش ملی بهار همدلی واریز گردید.

به گزارش مفدا، زهرا ملارسولی دبیر کانون صراط، هدف اصلی را در اجرای این طرح "کمک به هموطنان سیل زده" عنوان کرد و "حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از انتشار آلودگی‌ها، ارتقا فرهنگ عمومی دانشگاهیان در زمینه مواد قابل بازیافتی" را از جمله اهداف فرعی این طرح دانست.

وی افزود: بزرگوارانی که در مراحل مختلف طرح جمع آوری کاغذهای باطله، بذلِ عنایت نموده و در این کار خیر و خداپسندانه، ما را یاری نمودند، نشان دادند که با همکاری و کار تیمی کارا و اثربخش، روح کار جمعی در کانون‌های دانشجویی دانشگاه مان جاری و ساری است.

زهرا ملارسولی افزود: به عنوان عضو کوچکی از جامعہ دانشگاه، از دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، درخواست می‌کنم تا با پیوستن به این پویش، سیل بهار همدلی را جایگزین سیل بهار طبیعت کنیم و بذرِ امید را دل هموطنانِ عزیزمان بکاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پویش ملی بهار همدلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منطقه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است اسناد بالادستی آموزش عالی یکپارچگی ندارند/ تورم قوانین معضل جدی نظام دانشگاهی محصولات دانشجویان دانشگاه آزاد به بازار «چارسوق» رسید/ تاسیس ۵۰ فروشگاه آنلاین انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم رفع محدودیت تحقیقات نظامی در آلمان/ ۶۰ دانشگاه آلمانی متعهد به تحقیقات غیرنظامی هستند نیمی از افراد بالای ۶۵ سال بی‌دندان هستند / چرا دندان پزشکان با بیمه‌ها قرارداد نمی‌بندند؟

عاطفه اسحاقی کد خبر: 1228920 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!