Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر شاهزیدی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به استقرار پایگاه‌های دریافت زکات فطره بهزیستی در روز عید فطر اظهار داشت: روز گذشته ۵۴۰ پایگاه و ۱۰۸۰ صندوق در سطح استان اصفهان فعال بود.

وی افزود: این پایگاه‌ها با همکاری موسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی که مجوز فعالیت گرفتند، دیروز در خدمت هم‌استانی‌ها برای دریافت فطریه و زکات فطره حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته تعدادی از همشهریان اصفهانی موفق به پرداخت نشدند، گفت: امروز هم نیمی از پایگاه‌های مورد نظر مراکز خدمات بهزیستی در سطح شهر اصفهان برای دریافت کفاره روزه و فطریه مستقر هستند و افرادی که هنوز کفاره روزه یا فطریه خود را پرداخت نکرده‌اند می‌توانند بپردازند.

وی تصریح کرد: سال گذشته سازمان بهزیستی با کمک موسسات خیریه تحت نظارت سازمان، مبلغی بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فطریه و کفاره روزه جمع‌آوری و به مصارف تمامی نیاز‌های نیازمندان از جمله معیشت، درمان، مسکن، جهیزیه و هزینه‌های مورد نیاز مددجویان رسید.

شاهزیدی ادامه داد: فردا نیز مثل هفته‌های گذشته در محل‌های برپایی نماز جمعه در سراسر استان صندوق‌های بهزیستی برای جمع‌آوری نذورات و صدقات مردم شریف استان مستقر هستند و بستر نیکوکاری و سفره کمک به صورت مداوم در سازمان بهزیستی استان اصفهان گسترده است و مردم همچنان می‌توانند برای کمک به افراد مستحق واقعی به بهزیستی مراجعه کنند و کمک‌های خودشان را اعم از نقدی و غیرنقدی به این سازمان ارائه کنند.

انتهای پیام/م

  فعالیت نیمی از صندوق‌های دریافت کفاره و فطریه بهزیستی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی محمدی در سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد، با حضور در نشست دادگستری این شهرستان افزود: راه میناب به بشاگرد در ۷ نقطه نیاز به پل دارد ، زیرا با هر سیلاب مسیر بسته می‌شود.
وی گفت: این موضوع در نشست با رئیس قوه قضائیه در بندرعباس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
رئيس سازمان زندان های کشور گفت: نبود اداره اسناد و املاک مشکل دیگر شهرستان بشاگرد است و مردم اکنون برای رسیدگی به این امور به شهرستان جاسک مراجعه می کنند.
غلامعلی محمدی افزود: نیاز است سازمان ثبت املاک و اسناد نسبت به استقرار آن در بشاگرد اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی