Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@11:29:20 GMT

تخلف میلیاردی در یکی ازشرکت‌های وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۶۱۱۱

طی بازرسی انجام شده از یکی از شرکت های وابسته به وزارت نفت، مشخص شد ۱۲ میلیارد تومان تخلف مالی صورت گرفته است و از یکی از متهمان ۶۳ هزار یورو و ۱۳ هزار دلار باز پس گرفته شد. به گزارش جنوب نیوز به نقل از وزارت نفت، در پی گزارش دریافتی در تاریخ دوازدهم خردادماه از سوی مدیر ارشد یکی از شرکت‌های وابسته در خصوص وقوع تخلف مالی در آن مجموعه با دستور وزیر نفت و با رسیدگی دقیق اداره کل بازرسی وزارتخانه، سوءاستفاده انجام شده توسط افراد دخیل بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان کشف و اقدامات مجرمانه ۸ تن از افراد در این موضوع مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی بازرسی انجام شده از یکی از متهمان مبلغ ۶۳ هزار یورو به علاوه ۱۳ هزار دلار باز پس گرفته شد.

لذا ضمن ارجاع پرونده تخلفات این افراد به مراجع اداری و برکناری همه ایشان از سمت‌های تحت تصدی رسماً از دادستانی عمومی و انقلاب تهران تعقیب کیفری افراد به واسطه اتهامات انتسابی در خواست شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند