Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ آلبی سلسته عنوان کرد که تیمش در حال تغییر نسل است و در رقابت های کوپا آمریکا به دنبال قهرمانی نخواهد بود.

طرفداری - نیکولاس تاگلیافیکو مدافع چپ آژاکس و تیم ملی آرژانتین، عنوان کرد که بازیکنان آلبی سلسته برای کاهش فشارهایی که روی مسی قرار دارد، تلاش بیشتری خواهند کرد. مسی در رقابت های کوپا آمریکا به دنبال اولین جام ملی اش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره آرژانتینی بارسلونا در دوران حضورش در تیم ملی، سه فینال کوپا آمریکا و یک فینال جام جهانی را تجربه کرده است اما در هر چهار فینال مذکور، شکست خورده است. 

به گزارش Goal، ستاره 31 ساله بارسلونا در فصلی که گذشت، 51 گل در تمامی رقابت ها برای تیمش به ثمر رساند و در فرم فوق العاده خوبی قرار داشت. تیم ملی آرژانتین اما، برای موفقیت در رقابت های کوپا آمریکا، به بهترین فرم ستاره اش، نیاز پیدا خواهد کرد. با این حال، تاگلیافیکو می داند که هم تیمی اش نمی تواند همه کارها را در تیم ملی به تنهایی انجام دهد. مدافع چپ آلبی سلسته عنوان کرد:

بازی در مقابل مسی مشکل است و برعکس هم تیمی بودن با او یک امتیاز محسوب می شود. ما برای کاهش فشاری هایی که روی او قرار دارد باید بیشتر تلاش کنیم تا او هم بتواند از حضور در زمین بازی لذت ببرد. ما سعی می کنیم که بازی های بسیار خوبی را در رقابت های کوپا آمریکا به نمایش بگذاریم، اما به قهرمانی فکر نمی کنیم. ما می خواهیم بهترین نسخه از آرژانتین را رونمایی کنیم. 

تاگلیافیکو در ادامه گفت:

همه ما رویای قهرمانی در سر داریم، اما، در حال تغییر نسل هستیم و قهرمانی در کوپا آمریکا، هدف اصلی ما نیست. با این حال، تیم خوبی خواهیم داشت که در کنار هم می توانیم همه کار از جمله قهرمانی را ممکن کنیم. 

تاگلیافیکو یکی از بازیکنانی بود که در فصل موفق آژاکس در رقابت های اروپایی و داخلی، نقش موئری داشت. درخشش او در ترکیب تیم تن هاخ، توجه بسیاری از تیم های اروپایی را به خود جلب کرده است، اما به نظر می رسد که این مدافع 26 ساله، قصد دارد که حداقل یک فصل دیگر نیز به حضورش در آمستردام، ادامه دهد. او اظهار داشت:

ما (من و باشگاه آژاکس) تصمیم گرفتیم که یک فصل دیگر نیز با هم ادامه بدهیم و سال بعد، در صورت دریافت پیشنهادی مناسب،به همکاری امان پایان ببخشیم. ما در حال حاضر پس از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، یکی از بهترین تیم های اروپا هستیم. من در آمستردام خوشحالم و مردم نیز به من محبت دارند و این حس بسیار خوبی است. بنابراین خوب خواهد بود که یک فصل دیگر نیز در آژاکس حضور داشته باشم. تا ببینیم در سال آینده چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی‌مانده و رقابت سه تیم بالای جدول به اوج حساسیت خود رسیده است. 

روز گذشته در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید. 

حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند. 

با این حساب چنان‌چه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی‌شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به‌عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می‌کنند. در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده‌اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند. 

تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت مسیب‌زاده و مربیگری ابهری، در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است. تیمی که با کمترین هزینه و حمایت‌های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می‌توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم