Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده مسابقات فوتبال روی میز قاینات با معرفی برترین‌ها بسته شد و تیم حسابداری بر سکوی نخست رقابت‌های فوتسال دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی ایستاد.به گزارش بلاغ،پرونده مسابقات تنیس روی میز قاینات با شرکت ۱۱ تیم دونفره در رده‌های سنی آزاد و نونهالان به‌صورت دوره‌ای برگزار و پرونده آن با معرفی برترین‌ها بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم رعد قاینات با هنرنمایی ابوالفضل امین‌زاده و همایون صدر قاینی بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد، تیم عقاب آسیا با حضور امیرمحمد تقی‌زاده و علیرضا تقی‌زاده به نایب‌قهرمانی رسید.

در رده سنی آزاد مسابقات فوتبال روی میز قاینات تیم «استقلال» با ترکیب حسین علیزاده و علیرضا عجمی مقام نخست را کسب کرد، تیم «پسران خوب» با تلاش امید جانی و مهدی کدخدایی در جایگاه دوم ایستاد و کاپ اخلاق رقابت‌ها به سیدجواد اسحاقی و سیدرضا صدیقی اهداء شد.

«بزرگمهر قاینی» بر سکوی نخست جام رمضان نونهالان

پرونده مسابقات والیبال جام رمضان نونهالان قاینات با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در این رویداد ورزشی هشت تیم به‌صورت دوره‌ای در سالن آزادی شهر قاین رودرروی یکدیگر به میدان رفتند.

 باشگاه «بزرگمهر قاینی» کاپ قهرمانی مسابقات والیبال جام رمضان نونهالان قاینات را بالای سر برد، تیم دانش والیبال به نایب‌قهرمانی دست‌یافت و والیبال پهنایی در جایگاه سوم رقابت‌ها ایستاد.

برتری «حسابداری» در مسابقات جام رمضان دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی

 در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، روحیه تعاون و همیاری و توسعه اخلاق‌مداری ورزش‌های گروهی یک دوره مسابقات فوتسال دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی برگزار شد.

در این رویداد ورزشی شش تیم متشکل از دانشجویان و اساتید به‌صورت دوره‌ای در سالن پیام این دانشگاه به رقابت پرداختند.

تیم «حسابداری و مدیریت» بر سکوی قهرمانی فوتسال دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی ایستاد، «دانشکده حقوق» نایب‌قهرمان شد و تیم «بسیج دانشجویی» مقام سوم رقابت‌ها را کسب کرد و در پایان تیم‌های برتر مورد تقدیر مدیران دانشگاه قرار گرفتند.

«محمدی» بر سکوی قهرمانی دارت طبس‌گلشن

سوت پایان مسابقات قهرمانی دارت شهرستان طبس‌گلشن با شرکت ۶۱ ورزشکار رشته کوهنوردی و معرفی برترین‌ها نواخته شد.

رضا محمدی مقام نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد، مهدی‌ بیطرف‌ثانی نایب‌قهرمان شد، علی حیدرزاده رتبه سوم را به دست آورد و نازنین محسنی به مقام چهارم رسید.

مسؤولیت برگزاری مسابقات را مهدی وکیل‌‌زاده بر عهده داشت و رجبی، گلمکانی، محمدی، فنجانی و نورانی بر کرسی داوری رقابت‌ها نشستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی