Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:27:15 GMT

اعزام دو گیلانی به مسابقات جهانی کاراته

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۳۸۴۹

اعزام دو گیلانی به مسابقات جهانی کاراته

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید عزیزی مدیر اجرایی هیأت کاراته گیلان گفت: تیم ملی کاراته بانوان ایران عازم چین شد تا در چهارمین مرحله لیگ جهانی با همراهی یک ورزشکار و یک مربی از گیلان، حضور یابد.

وی افزود: بر این اساس، سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش و شایسته گیلان به همراه تیم ملی کاراته بانوان ایران عازم لیگ جهانی چین شد تا در وزن ۵۰- کیلوگرم در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان خود برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی ادامه داد: همچنین سیده ستاره موسوی مربی ارزنده و ارزشمند استان به عنوان سرمربی، هدایت تیم ملی کاراته بانوان ایران را در چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی در چین بر عهده دارد.

چهارمین مرحله جهانی لیگ برتر کاراته وان، از ۱۷ خرداد ماه جاری با حضور ۵۴۳ کاراته کار از ۷۶ کشور در شهر شانگ‌های چین برگزار می‌شود که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت‌ها، در دو بخش کاتا و مبارزه و به مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند.

سارا بهمنیار ماه گذشته نیز مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امید‌های جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امید‌های آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود. وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

انتهای پیام/آ

چهارمین مرحله جهانی لیگ برتر کاراته با حضور ۲ گیلانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خبر ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد