Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه مکزیک گزارش‌هایی مبنی بر اعزام هزاران نیروی گارد ملی به مرز جنوبی کشورش برای مقابله با مهاجرانی که قصد ورود به آمریکا را دارند، تایید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل هفته رسانه‌های آمریکایی از اعزام حدود ۶۰۰۰ نیرو به مرز جنوبی مکزیک با گوآتمالا برای قابله با سیل مهاجران از آمریکای مرکزی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجران تلاش می‌کنند از طریق مکزیک وارد آمریکا شوند و دولت مرکزی برای جلوگیری از تشدید تعرفه‌های آمریکا دست به این اقدام زده است.

مارسلو ابرارد، وزیر خارجه مکزیک پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت: گارد ملی موظف به برقراری هماهنگی منطقه‌ای است. این نیروها که تعدادشان حدود ۶۰۰۰ تن است در مرز جنوبی مکزیک مستقر خواهند شد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای گذشته اعلام کرد، واشنگتن از دهم ژوئن تعرفه پنج درصدی روی تمام کالاهای وارداتی از مکزیک اعمال می‌کند و حق گمرکی تا اکتبر به ۲۵ درصد افزایش می‌یابد، مگر اینکه همسایه جنوبی آمریکا بحران مهاجران غیر قانونی را حل و فصل کند.

ایالات متحده و مکزیک اکنون مذاکراتی را برای حل بحران مهاجرتی در دست دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا مكزيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ایالتی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم