Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@21:19:29 GMT

عاقبت مقاومت در برابر دشمن عزت و سربلندی است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۹۱۴۹

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ایران به دنبال جنگ نبوده اما در مقابل زورگویان ایستادگی خواهد کرد، گفت: عاقبت مقاومت در برابر دشمن عزت و سربلندی است.به گزارش بلاغ، آیت‌الله شیخ علی خاتمی پنج‌شنبه شب در یادواره شهدای روستای امیرلو با تأکید بر رعایت تقوای الهی در زندگی اظهار کرد: مرگ حق است و قطعا رخ می‌دهد و عزرائیل دیر یا زود به سراغ همه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه عزرائیل حتی به سراغ پیامبر خدا که اشرف مخلوقات نیز هستند هم رفته است، تصریح کرد: بنابراین مرگ حق همه است و برای همه رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در زمان مرگ انسان، همه تعلقات دنیوی را ترک می‌گوید، افزود: در واقع انسان تعلقات مادی بسیاری در این دنیا دارد اما در یک لحظه همه اینها را جا گذاشته و به دیار باقی خواهد رفت.

خاتمی در ادامه به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جایگاهی که این عزیزان در نزد خداوند دارند، اشاره و اضافه کرد: یکی از کارهای سخت این است که به یک خانواده شهید خبر شهادت عزیزشان را بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: در آیه قرآنی نیز تأکید شده است که شهیدان مرده نیستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.

*هدف از جنگ رسانه‌ای دشمن انحراف نسل جوان است

وی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جنگ رسانه‌ای از سوی دشمن که با به کارگیری 300 رسانه در حال انجام است، تصریح کرد: هدف از جنگ رسانه‌ای دشمن انحراف نسل جوان است.

خاتمی در ادامه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در 40 سال گذشته افزود: همین اقتدار و همدلی موجب دشمنی دشمنان شده و شاهد این بودیم که دشمن به عناوین مختلف از جمله جنگ و ... به دنبال ضربه زدن به کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هر زمان در برابر دشمن سکوت کردیم دشمن جلوتر آمد و هر زمان یک گام عقب‌ بودیم دشمن 10 گام جلوتر آمد، تصریح کرد: درست است مقاومت هزینه دارد  ولی نتیجه آن عزت و سربلندی است.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ گفت: این شخص خود را به دیوانگی زده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این مراسم گفت: استان زنجان 3 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده و تعداد آزادگان استان نیز 586 نفر است.

علی کاظمی با بیان اینکه تعداد جانبازان استان نیز 7 هزار و 615 نفر است، تصریح کرد: از کل جانبازان زنجان 4 هزار و 124 نفر زیر 25 درصد، 2 هزا و 419 نفر 25 تا 49 درصد و 212 نفر نیز 50 تا 69 درصد هستند.

 یادواره شهدای روستای امیرلو با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی انصاری، محسن امینی، یولعلی عزیزی، محمدرضا عزیری، غلامرضا عزیزی، عباس قربانی، مهدی امینی، حسنعلی قربانی، رضا انصاری، حبیب قربانی، ملکعلی قربانی، شوذب عزیزی و اصغر عزیزی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سخنرانی و همچنین بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس از سوی پیشکسوتان، ایستگاه صلواتی نیز دایر شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تقدیر از مدیریت امر مهم زمینه‌سازی حضور عاشقان در عتبات نور، اظهار کرد: در مقابل همت والای مردم ایران چنین کمک‌ها و مساعدت‌هایی هیچ نیست و بیشتر هم انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه اقیانوس کرم، شور و اشتیاق حسینی و ارادت ولایی مردم خیلی بیشتر از اینها است، افزود: به دلیل پیوندی که جریان بازسازی و زیارت عتبات عالیات با امر مقدس مقاومت منطقه دارد و فرماندهی مقاومت و عتبات عالیات شخصی به‌نام سردار سلیمانی است، از این رو انرژی و عشق لازم از اینجا به پیکر مقاومت تزریق می‌شود، پس عتبات عالیات را یک زیارت ساده نمی‌دانیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: سابقه آستانه‌بوسی و عتبات‌بوسی و سابقه بازسازی حرم و عتباتِ ایران دیرینه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: شیعیان متمکن غنی در جاهای مختلف دنیا هستند که اگر ما هم نباشیم کار عتبات عالیات و امام حسین (ع) را انجام می‌دهند اما ما نباید این افتخار را از دست بدهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید از فرصت اربعین و خیل عاشق بیشتر استفاده کنیم، عنوان کرد: به‌خصوص زواری که از سمت شرقی و شمال می‌آیند و باید ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر را به ۵ میلیون نفر برسانیم تا در داخل ایران خاطره خوش داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دنیا به سمت مدرن و آسان‌تر شدن پیش می‌رود ما هم باید این روال را در مدیریت جریان اربعین در پیش بگیریم، زیرا این یک همایشی بی‌نظیر است که در جهان برای ما بازدارندگی دارد و بازدارندگی اربعین در برابر استکبار جهانی مسئله بزرگی است و رفتن ۵ میلیون جمعیت از ایران به عراق حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار حفظ امنیت مرزها، تسریع اجازه ورود زوار از کشورهای خودشان به ایران و بعد عراق، تقویت پروژه قطار از شلمچه به بصره و بعد به کربلا و بغداد، بسیج کردن شاه‌راه‌ها و شاه‌ریل‌ها، تسهیل امور و حذف بروکراسی اداری شد.

کد خبر 6091527

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • آشنایی با کابل نسوز
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟