Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ساماندهی وضعیت سواحل گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و استفاده بیشتر مردم برای شنا، لازم است سواحل بوشهر از نظر بهداشتی، نجات‌غریق و فرهنگی ساماندهی شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر توجه فرزندان خانواده به احترام و تکریم والدین  با استناد به آیات سوره  انعام اظهار داشت: پدر و مادری که سال‌ها برای رشد و تعالی فرزندان تلاش می‌کند باید همواره مورد تکریم فرزندان قرار بگیرد نه اینکه در سن پیری تحویل خانه سالمندان جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه بوشهر با تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه(ع) بقیع گفت: وهابیون دنبال مانع نفوذ و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) بودند که تخریب مظاهر اسلامی از اهداف آنان در این راستا بود.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه وهابیون هم اینک هم در پی نابودی اسلام ناب محمدی(ص) هستند خاطرنشان کرد: وهابیون با همکاری اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار به آرمان‌های عرصه مقاومت و فلسطین خیانت می‌کنند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه مقاومت ادامه دارد افزود: آن مسیری که امام راحل به ما آموخت که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و زنده ماندن انقلاب، بستگی به ادامه یافتن این مسیر دارد نباید دشمن در این اصول  ارزشی رخنه کند.

جمالی با اشاره به اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی دارای خطوط قرمز است تاکید کرد: نباید این خطوط تضعیف و یا ذره‌ای از آنها با حربه دشمن خدشه‌دار شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه دشمن نباید ارزش‌های انقلاب اسلامی را تغییر دهد گفت: دشمن نباید سیاست‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را تغییر دهد و یا جابه‌جا کند چرا که این خط قرمز انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ مقاومت در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: مقاومت یک توصیه نیست بلکه واجب شرعی و قرآنی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه مقاومت در برابر دسیسه‌های دشمن از دستورات الهی است تصریح کرد: مقاومت تنها مقاومت نظامی نیست بلکه در تمام ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد.

جمالی با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از مواضع قبلی بیان کرد: آمریکا روزی 12 پیش شرط برای مذاکره با ایران تعیین کرده بود ولی امروز با عقب‌نشینی از موضع قبلی، خواستار مذاکره بدون پیش شرط است که نشان از توفیقات مقاومت است.

جهانگیری: ساماندهی رودخانه کارون باید تسریع شوداستاندار گیلان: تخریب محیط زیست مهم‌ترین نگرانی در ساماندهی سواحل استپساب فاضلاب بوشهر در توسعه فضای سبز ساماندهی شود
امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ساماندهی سواحل برای شنا و استفاده مردم از موهبت دریا افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و استفاده بیشتر مردم برای شنا لازم است سواحل بوشهر از نظر بهداشتی، نجات‌غریق و فرهنگی ساماندهی شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر ایجاد امکانات حداقلی در کنار سواحل برای امنیت جانی و بهداشتی را یک ضرورت دانست و گفت: استانداری، شهرداری بوشهر و دیگر دست‌اندرکاران باید امکانات رفاهی در راستای دسترسی راحت مردم به دریا فراهم کنند.

جمالی توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، فرهنگی، ارتقاء امنیت جانی در سواحل استان را امری مهم دانست و افزود: ایجاد پلاژ ویژه بانوان باید مورد توجه دست‌اندرکاران قرار بگیرد تا بانوان به راحتی از دریا استفاده کنند.

وی با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در برخورد با برخی افراد که اقدام به کشف حجاب می‌کردند تصریح کرد: تعداد اندکی از سرنشینان خودرو که کشف حجاب می‌کردند، نیروی انتظامی برنامه خوبی در راستای تحقق مطالبات مردم اجرا کردند که جای قدردانی دارد.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر توجه به فرهنگ عفاف و حجاب در بازار، سواحل و سطح شهر خاطرنشان کرد: بانوان و زنان بوشهری از نجیب‌ترین و عفیف‌ترین بانوان هستند و برای حفظ این سرمایه ارزشمند باید با هنجارشکنان برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم