Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مهدی عالی، امام جمعه موقت تبریز، امروز 17 خردادماه  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به اقدام‌های مقامات آمریکایی در چند هفته اخیر برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران، گفت: مبادا فریب سخنان دشمنان را بخوریم زیراکه انتخابات آنها پیش رو است و می‌خواهند در آن پیروز شوند بنابراین بدنبال برگ برنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که تنها راه را استقامت و مقاومت اعلام کرده‌اند، اظهار کرد: هر کجا توحیدی و الهی حرکت کرده‌ایم پیروز شده و هر کجا دنیوی حرکت کرده‌ایم شکست خورده‌ایم به طوری که ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس چیزی نداشتی۰رهم و در مقابل دنیا ایستادیم و اکنون هم نباید جلوی دشمنان کم بیاوریم.

امام جمعه موقت تبریز، به دست و پا زدن اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: ما ولی‌فقیه را به عنوان نائب امام زمان می‌بینیم و به این دیدگاه ایشان را قبول داریم چراکه ایشان جایگاه رئیس‌جمهوری و وزیری و غیره ندارد بلکه ایشان جانشین امام زمان(عج) هستند و دستورات ایشان همه الهی است.

وی اضافه کرد: دولتمردان آمریکایی مستاصل شده اند و یک روز با شرط و روز دیگر بدون شرط برای مذاکره پیشنهاد می دهند اما معلوم است آنها به دنبال توطئه جدید هستند.

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع برجام بارها اعلام کرده اند که نباید به آمریکایی‌ها و غربی‌ها اعتماد کرد ، گفت: اروپایی ها هم مثل امریکایی‌ها همواره خلف وعده کرده اند و فقط وقت کشی می کنند.

وی افزود: سفر نخست وزیر ژاپن آخرین حربه آمریکایی‌ها برای این مذاکره است، آنها می‌خواهند با راهبرد فشار از مذاکره به عنوان ابزار برای دست یابی به اهداف خود استفاده کنند که باید در این خصوص دقت شود.

امام جمعه موقت تبریز، همچنین با اشاره به سالروز وفات امام راحل گفت: امام (ره) حق معنوی بر گردن ما و آزادیخواهان جهان دارد زیراکه استکبار ستیزی را احیا کرد و راه ظلم ستیزی را برای انسان‌های آزادیخواه در هر مذهب و مسلکی باز کرد.

حجت‌الاسلام عالی ادامه داد: عظمت امام راحل در این بود که تمام موازنه‌های شرق و غرب را بهم ریخت، شیعه را دوباره احیا کرد و باعث شد تا گفتمان مهدویت در دنیا گشوده شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص امام راحل، یادآوری کرد: خدا محوری بودن، مهمترین و بزرگترین ویژگی امام راحل بود و بعد از آن شجاع بود و از هیچکس به غیر از خدا نمی‌ترسید و شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» نشأت گرفته از دیدگاه توحیدی وی بود.

امام جمعه موقت تبریز گفت: امام راحل مجسمه اخلاص بود و هر کاری انجام می‌داد رضایت خداوند را در نظر می‌گرفت چراکه فردی تکلیف مدار و خدامدار بود.

وی با بیان اینکه امام راحل با برخورداری از این ویزگی ها انقلاب اسلامی ایران را بنیان گذاشت، افزود: امام دارای روح توحیدی و خدایی بود و در سایه دیدگاه توحیدی و اخلاص خود سیلی محکمی به آمریکا زد و پوزه استکبار را به خاک مالید و شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح کرد.

حجت الاسلام عالی، با اشاره به اینکه خمینی (ره)، امام مستضعفان، فقرا، کارگران روستازاده و فقیر نشین بود، اظهار کرد: برخی افراد در دهه ۷۰ تلاش کردند تا مکتب و دیدگاه خمینی را تحریف کنند اما این مکتب و دیدگاه وی هیچ وقت تحریف نمی‌شود چراکه امام خمینی (ره) زنده است و امام خمینی (ره) همان امام خامنه ای است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن سیاست و اقتصاد حجت الاسلام عالی امام جمعه موقت تبریز امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند