Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:22:58 GMT

مصدومیت محیط‌بان کرخه در درگیری با شکارچیان غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۰۵۷۱

مصدومیت محیط‌بان کرخه در درگیری با شکارچیان غیرمجاز

رئیس پارک ملی کرخه از مصدومیت محیط‌بان این پارک در درگیری با شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد الوندی اظهار کرد: عصر روز پنج‌شنبه (16 خردادماه) مامورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه حین گشت و کنترل در منطقه سرخه متوجه شدند سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید در حال شکار غیرمجاز پرنده حمایت شده دراج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین محیط‌بانان جهت دستگیری این متخلفان اقدام کردند اما با گرفتار شدن خودروی پراید در کمین ماموران، قصد متواری شدن داشتند و با وجود بی‌توجهی متخلفان به دستور ماموران، نهایتا متوقف شدند.

رئیس پارک ملی کرخه ادامه داد: متهمین جهت از بین بردن آثار جرم (اسلحه و لاشه شکار) به صورت پیاده متواری شدند که تلاش محیط‌بانان برای دستگیری آنها منجر به درگیری و شکستگی دست محیط‌بان "روح‌الله سرویاس" شد. 

الوندی بیان کرد: نهایتا ادوات جرم شامل یک قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه خودروی پراید و لاشه پنج قطعه پرنده حمایت شده دراج کشف و ضبط شد که با دستور مقام قضایی به کلانتری سرخه در بخش فتح‌المبین شهرستان شوش هدایت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محيط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر