Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:46:55 GMT

فرانسه از سد لهستان گذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۰۷۳۲

فرانسه از سد لهستان گذشت

تیم‌های ملی والیبال ژاپن و فرانسه توانستند در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال آرژانتین و لهستان را شکست دهند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، عصر امروز (جمعه) ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ژاپن، تیم‌های ملی ژاپن (هم گروه ایران) و فرانسه توانستند مقابل آرژانتین و لهستان به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب در دومین و یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز، تیم والیبال فرانسه توانست با نتیجه سه بر یک (۲۸-۲۶، ۲۵-۲۳، ۲۴-۲۶ و ۲۵-۲۰) تیم ملی لهستان مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

 

در دیگر دیدار امروز که میان هم گروهی‌های ایران در هفته دوم برگزار شد نیز تیم میزبان (ژاپن) با عملکردی فوق‌العاده توانست با نتیجه قاطع سه بر صفر (۲۵-۱۶، ۲۵-۱۶ و ۳۳-۳۱) آرژانتین را شکست دهد.

 

نتایج هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ - ژاپن تا به این لحظه:
ایران ۲ - ۳ برزیل (۲۵-۲۳، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۱، ۳۱-۳۳ و ۱۰-۱۵)
فرانسه ۱ - ۳ فرانسه (۲۸-۲۶، ۲۵-۲۳، ۲۴-۲۶ و ۲۵-۲۰)
ژاپن ۳ - صفر آرژانتین (۲۵-۱۶، ۲۵-۱۶ و ۳۳-۳۱)

 

لیگ ملتهای والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیگ ملتهای والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتاد و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۹

سرویس امنیت اوکراین مدعی شد که طرح سرویس امنیت فدرال روسیه برای ترور رییس‌جمهور این کشور را خنثی کرده است.

ماموران اطلاعاتی اوکراینی مدعی شدند که یک طرح ترور روسیه علیه «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور این کشور را خنثی کرده‌اند.

نشریه آنلاین ایندیپندنت در این باره گزارش داد، سرویس امنیتی اوکراین ادعا کرد که ماموران روس را در سرویس گارد دولتی اوکراین دستگیر کرده است که برای ترور رئیس‌جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد دولتی برنامه‌ریزی می‌کردند.

سرویس امنیتی اوکراین در پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: کارآگاهان ضداطلاعاتی و سرویس امنیت اوکراین طرح سرویس امنیت فدرال روسیه برای حذف رییس‌جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد نظامی و سیاسی را خنثی کردند.

این نهاد اوکراینی همچنین مدعی شد که یک مامور مخفی مشخصات مربوط به یک خانه امن را پیش از یک حمله موشکی برنامه‌ریزی‌شده منتقل کرده بود.

همچنین به گفته این نهاد، روسیه برنامه داشته است تمامی بقایای پهپادی را که قرار بود رییس‌جمهور اوکراین را هدف قرار دهد، طی حمله موشکی دیگری از بین ببرد.

در پیام این نهاد امنیتی اوکراین همچنین آمده است: دشمن به طور فعالانه در حال برنامه‌ریزی برای حذف رییس‌جمهور ولودیمیر زلنسکی بود. یکی از ماموریت‌های شبکه سرویس امنیت فدرال روسیه جست‌وجوی عوامل نظامی نزدیک به حفاظت از رییس‌جمهور بود که بتوانند او را گروگان بگیرند، سپس بکشند.

سرویس امنیت اوکراین همچنین مدعی شد: افزون بر زلنسکی، دشمن برنامه داشت «واسیل مالیونک» رییس سرویس امنیت اوکراین، «کایرلو بودانوف» رییس اطلاعات نظامی اوکراین و دیگر مقامات بلندپایه را نیز حذف کند.»

تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۸

وزیر خارجه بلاروس در مصاحبه‌ای گفت مینسک اقدامات تلافی جویانه‌ای را علیه ظرفیت‌های تهاجمی در لهستان و کشورهای حوزه بالتیک انجام می‌دهد.

«سرگئی آلینیک» وزیر خارجه بلاروس در گفت‌وگویی با خبرگزاری نووستی گفت: «ما شاهد نظامی سازی کاملا آشکار در داخل مرزها هستیم. ما شاهد افزایش پتانسیل‌های نظامی تهاجمی هم از جانب لهستان و هم از طرف کشورهای حوزه بالتیک هستیم. ما این روندها را با نگرانی رصد می‌کنیم. البته اقدامات واکنشی را با هدف حفاظت از حاکمیت، استقلال و حفظ توان دفاعی مناسب کشورمان انجام خواهیم داد.»

به گفته این دیپلمات ارشد بلاروس، لفاظی‌های غرب بسیار خصمانه هستند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند. به هر حال، فعالیت نظامی که ما امروز شاهدش هستیم باعث نگرانی بلاروس و روسیه است. به عبارت دیگر، همانطور که خیلی وقت‌ها گفته‌ایم قادر به دفاع و حفاظت از کشور خود هستیم.»

این مقام مسؤول بلاروسی همچنین به افزایش نظامی گری کشورهای همسایه و فعالیت‌های نظامی آنها در مرز با بلاروس اشاره و تاکید کرد: «ما به خوبی می‌دانیم که آنها آرامش ما را برهم می‌زنند. ما در این مسیر آرام و شایسته حرکت خواهیم کرد و با تمام تلاش‌ها برای مداخله در امور داخلی خود مخالفت خواهیم کرد. امیدواریم که این روش مورد حمایت اکثر کشورهای جامعه بین‌المللی قرار گیرد.»

وزیر خارجه بلاروس در ادامه صحبت‌هایش گفت مینسک آماده انجام اقدامات مقابله‌ای در مواجهه با دخالت غربی‌ها در امور داخلی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: «انتظار این دخالت را داریم. ما آن را در تمام مبارزات انتخاباتی که در دهه‌های اخیر در بلاروس برگزار شده، احساس کرده‌ایم. لفاظی‌هایی را که کشورهای غربی به کار می‌برند به خوبی می‌بینیم. همه بسته‌های تحریمی بزرگ علیه کشورمان را به خوبی می‌بینیم. تا کنون در مجموع ۳۷۰۰ تحریم علیه بلاروس اعمال شده است.»

وزیر خارجه بلاروس همچنین افزود: «صمیمانه امیدواریم که دیر یا زود شرکای غربی و همسایگان به خود بیایند و به نظراتی که به طور فزاینده‌ای از مردم شامل انجمن‌های عمومی و تحلیلگران سیاسی مختلف شنیده می‌شود، توجه کنند که خواستار تنش‌زدایی و برقراری گفت‌وگو و حل مسالمت آمیز کل مشکلاتی است که در سال‌های اخیر در منطقه ما انباشته شده است. ما به این مساله خوشبین هستیم.»

شولتس: از هر وجب از خاک ناتو دفاع می‌کنیم ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۶

شولتس با حمایت از پیشنهاد اولیه اتحادیه اروپا در استفاده از عایدات حاصل از دارایی‌های روسیه برای تقویت نظامی اوکراین گفت، حدود ۹۰ درصد از این عایدات از دارایی‌های مسدود شده روسیه باید صرف هزینه خرید تسلیحات برای کی‌یف شود. او همچنین به شرکای ناتو در منطقه دریای بالتیک تضمین داد که از آنها دفاع می‌کند.

 «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان پس از دیدار با اعضای سه کشور حوزه بالتیک در ریگا به خبرنگاران گفت: «مهم است که ما توافق کنیم این پول را می‌توان در خرید تسلیحات برای اوکراین صرف کرد.»

به نقل از خبرگزاری رویترز، در مارس سال جاری میلادی «جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد که ۹۰ درصد از عایدات سرمایه‌ها و دارایی‌های مسدود شده روسیه در اروپا به صندوقی تحت اداره این اتحادیه منتقل شود تا منابع مالی برای تامین و خرید سلاح برای اوکراین فراهم شود.

حدود ۷۰ درصد از تمامی دارایی‌های روسیه در غرب در سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار موسوم به «یوروکلیر» (Euroclear) در بلژیک نگهداری می‌شود که معادل ۱۹۰ میلیارد یورو (۲۰۴.۶۷ میلیارد دلار) اوراق بهادار و پول نقد بانک مرکزی روسیه است.

شولتس ادامه داد، آلمان و سه کشور حوزه بالتیک به دنبال افزایش تولید تسلیحات در اروپا هستند و تولید مهمات و سیستم‌های دفاع هوایی نیز افزایش یافته است.

«اینگریدا سیمونیته» نخست وزیر لیتوانی هم گفت صنعت دفاعی اروپا با مشکلات مالی و عدم اطمینان برای ظرفیت تولید بلندمدت دست و پنجه نرم می‌کند، اما این را بیان کرد که نسبت به فعالیت کارخانه برنامه‌ریزی شده «راین متال» در لیتوانی خوش‌بین است.

شولتس همچنین به شرکای ناتو در منطقه دریای بالتیک تضمین داد که از آنها دفاع می‌کند و با بیان اینکه آنها می‌توانند بر روی پشتیبانی دفاع نظامی قابل قبول آلمان حساب کنند، گفت: «از هر وجب از خاک ناتو دفاع می‌کنیم.»

وی همچنین به طرح‌های روسیه برای برگزاری رزمایش هسته‌ای تاکتیکی که در غرب آن را تلاشی برای ارعاب می‌بینند، واکنش نشان داد و افزود: «همیشه بیان کردن این مساله از تسلیحات هسته‌ای نباید در این جنگ استفاده شود، مهم بوده است. روسیه با حمله به اوکراین اشتباه محاسباتی کرده است.»

صدراعظم آلمان همچنین گفت، حمله روسیه به اوکراین به جای تضعیف ناتو و تقسیم اروپا، ائتلاف را قوی و متحد کرده است.

سه رهبر حوزه بالتیک از شرکای خود در اتحادیه اروپا و ناتو خواسته‌اند تا پول بیشتری را در حوزه نظامی و در مواجهه با تهدیدهای روسیه هزینه کنند.

«اویکا سیلینا» نخست‌وزیر لتونی به همراه «کایا کالاس» نخست‌وزیر استونی و «اینگریدا سیمونیته» همتای وی از لیتوانی از حمایت نظامی آلمان برای کشورهایشان استقبال کردند.

سیمونیته مدعی شد: «می‌دانیم که اهداف روسیه و جاه‌طلبی‌های بدون توجیهش فراتر از مرزهای اوکراین است. امنیت کشورهای حوزه بالتیک مستقیما به پیروزی اوکراین بستگی دارد.»

این سه کشور بالتیک که همگی اعضای ناتو و اتحادیه اروپا هستند، در میان حامیان جدی کی‌یف به شمار می‌روند و نگرانند که حمله روسیه به اوکراین فقط در به این کشور محدود نشود. همه این کشورها مرز مشترک با روسیه دارند و زمانی بخشی از شوروی بودند.

سفیر چین: در کنفرانس صلح اوکراین، روسیه هم باید حضور داشته باشد ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۶

سفیر چین در روسیه امروز سه‌شنبه گفت پکن به شرط حضور تمامی طرف‌ها، از کنفرانس صلح درباره جنگ اوکراین حمایت می‌کند.

 «ژانگ هانهویی» سفیر چین در روسیه طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری نووستی بیان کرد: «چین از برگزاری به موقع کنفرانس بین‌المللی صلح در صورتی که مورد تایید روسیه و اوکراین با مشارکت برابر همه طرف‌ها و هم‌چنین بحث عادلانه درباره همه گزینه‌های صلح باشد، حمایت می‌کند.»

خبرگزاری رویترز گزارش داد، سوئیس در تاریخ ۱۵ الی ۱۶ ژوئن (۲۶ و ۲۷ خرداد) کنفرانس سطح بالای دو روزه‌ای را با هدف دستیابی صلح در اوکراین برگزار خواهد کرد اما مسکو هنوز دعوت نشده است.

سفیر چین در روسیه تاکید کرد: «پکن آماده است تا برای حل‌وفصل بحران اوکراین به نقش خود در این خصوص ادامه دهد. جهت جلوگیری از تشدید این درگیری و غیرقابل کنترل شدن آن، تمامی طرف‌ها باید تلاش مشترکی را برای احیای هر چه سریعتر صلح انجام دهند.»

با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه تاکید کرد که واشنگتن قصدی برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین ندارد.

به گزارش "تاس" وی در توضیح اظهارات حکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که گفته بود در صورت شکست خوردن کی یف، واشنگتن احتمالا مجبور به استقرار نیرو در اوکراین خواهد شد گفت: من در مورد اظهارات اعضای کنگره اظهار نظر نمی کنم. رئیس جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرده است که نیروهای آمریکایی را برای جنگ در اوکراین اعزام نخواهد کرد.

جفریس در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: ما نمی توانیم اجازه دهیم اوکراین سقوط کند، زیرا اگر سقوط کند، احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا مجبور شود با اعزام نیرو وارد جنگ شود.

قهرمان وزنه‌برداری اوکراین در جنگ کشته شد

فدراسیون وزنه‌برداری اوکراین اعلام کرد، اولکساندر پیلیشنکو وزنه‌بردار این کشور که دو بار قهرمان اروپا شده است، در جنگ با روسیه کشته شد.

 فدراسیون وزنه‌برداری اوکراین دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: با اندوهی بزرگ اعلام می‌کنیم که قلب اولکساندر پیلیشنکو ورزشکار بزرگ اوکراینی از تپیدن ایستاده است.

ویکتور اسلوبودیانیوک مربی تیم ملی وزنه‌برداری اوکراین در پیامی در فیسبوک نوشت که پیلیشنکو در راه «دفاع از اوکراین و همچون یک قهرمان کشته شد.»

بنا بر اعلام کمیته المپیک اوکراین، پیلیشنکو در فوریه ۲۰۲۲ یعنی از همان آغاز حمله روسیه، به ارتش اوکراین پیوست.

پیلیشنکو ۳۰ ساله پیش از این در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در مسابقات اروپایی مدال طلا گرفته بود. وی در المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز در وزن ۸۵ کیلوگرم مقام چهارم را کسب کرد.

ماکرون: فرانسه خواهان «تغییر رژیم» در روسیه نیست

رئیس‌جمهور فرانسه تاکید کرد که ایالات متحده و متحدانش به دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستند.

 امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین گفت پاریس همچنان به ارائه کمک به کی‌یف در مناقشه ادامه‌دار خود با مسکو تا زمانی که «ضروری» باشد، ادامه خواهد داد. او همچنین گفت ایالات متحده و متحدانش از جمله فرانسه به دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستند.

ماکرون در جریان سفر رهبر چین به پاریس از شی در کاخ الیزه استقبال کرد و رئیس‌جمهور چین در آنجا با رئیس‌جمهور فرانسه و اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا دیدار کرد. شی و ماکرون در مورد طیف وسیعی از موضوعات از جمله جنگ اوکراین و همچنین روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگوها، رئیس‌جمهور فرانسه از رهبر چین خواست مطمئن شود که کشورش هیچ کمکی به مسکو ارائه نمی‌کند که بتوان از آن در درگیری با کی‌یف استفاده کرد. ماکرون گفت از تعهدات پکن برای «خودداری از فروش هرگونه تسلیحات» یا ارائه «هرگونه کمک» به روسیه در این وضعیت استقبال می‌کند.

فون در لاین همچنین گفت «تلاش بیشتری برای محدود کردن تحویل کالاهای دو منظوره به روسیه که راه خود را به میدان نبرد پیدا می‌کنند، نیاز است» و در عین حال اذعان کرد که «این روی روابط اتحادیه اروپا و چین تأثیری نمی‌گذارد.»

ماکرون ادامه داد: «توضیح تأثیر این درگیری بر امنیت اروپا و عزم ما برای حمایت از اوکراین تا زمانی که لازم است، مهم است.» او در عین حال اظهار داشت که غرب «هدف مشترکی برای تغییر رژیم در مسکو ندارد.»

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از پکن خواست تا از تمام نفوذ خود بر روسیه استفاده کند تا درگیری‌های جاری را متوقف کند. ماکرون گفت که مایل به «حفظ گفت‌وگوی نزدیک» است و از تصمیم شی برای سفر به فرانسه برای «هماهنگی» مواضع دو کشور قبل از سفر برنامه‌ریزی شده ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به چین در اواخر ماه مه استقبال کرد.

او گفت که دیدار با رهبر چین «به ما اجازه می‌دهد تا یک دستور کار مشترک را دنبال کنیم و مشخص کنیم که آیا اراده‌ای برای صلح پایدار وجود دارد یا خیر.» شی جین‌پینگ هم به نوبه خود از غرب به دلیل تخریب وجهه کشورش در جریان این جنگ انتقاد کرد و در کنفرانس مطبوعاتی مشترک گفت: «چین بحران اوکراین را ایجاد نکرد و یکی از طرفین این جنگ نیست.»

او گفت: «ما استفاده از بحران اوکراین برای مقصر دانستن دیگران، بدنام کردن کشورهای ثالث و آغاز جنگ سرد جدید را رد می‌کنیم. همانطور که تاریخ بارها نشان داده است، مناقشات تنها با مذاکره حل می‌شوند. پکن همیشه نقش مثبتی برای ایجاد صلح ایفا کرده است.»

 

دیگر خبرها

  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی