Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فرمانده میدانی با اشاره به حملات شدید تروریست‌ها به مواضع ارتش سوریه در شمال استان حماه، تأکید کرد که تروریست‌ها در این حملات از گازهای سمی نیز استفاده کردند.به گزارش بلاغ،عناصر تروریستی «جبهه النصره» و مهمترین همپیمان آنان یعنی «جیش العزه» در شمال استان حماه به شدت به مواضع ارتش سوریه حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فرمانده میدانی اعلام کرد که عناصر النصره، در ارتفاعات «ملح» و منطقه «جبین» در ریف حماه مواضع ارتش سوریه را هدف حملات خود قرار دادند.

این فرمانده به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت که تروریست‌ها از محورهای «الزکاه» و روستای «الاربعین» در جریان این حملات از گازهای سمی علیه ارتش سوریه استفاده کردند.

به گفته این فرمانده، تروریست‌ها با استفاده از تانک‌ها و خودروهای زرهی ترکیه‌ای، نتوانستند پیشروی داشته باشند و ارتش سوریه نیز پس از استقرار مجدد، به مواضع تروریستها پاتک زدند.

یک منبع دیگر اعلام کرد که عناصر جیش العزه، مواضع ارتش سوریه را در این منطقه و اطراف شهر «محرده» هدف حملات راکتی قرار دادند.

به گفته این منبع، تروریستها همزمان با این حملات، از محورهای الزکاه و الاربعین، به مواضع ارتش سوریه و مسیرهای امدادرسانی آن در این منطقه حمله کردند.

بالگردهای ارتش سوریه اما در واکنش به این حملات، چند جنگ‌افزار وابسته به تروریستها را که از منطقه «خان شیخون» به سمت شهرک «الزکاه در شمال حماه در حرکت بودند، منهدم کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که ارتش سوریه در منطقه الجبین در شمال حماه برخی از مواضع خود را تخلیه و به سمت مواضعی عقب‌نشینی کرد تا مانع از تلفات احتمالی شود.

به گفته این منبع، ارتش سوریه تجهیزات نظامی زیادی به این محورها ارسال کرده است تا بتواند تروریستها را به عقب براند.

در همین ارتباط، منابع محلی حاضر در ادلب اعلام کردند که عناصر النصره و جیش العزه در این حمله، از شمار زیادی از نیروهای رنجر خود استفاده کردند که از تبعه‌های آسیایی بودند.

در شمال حماه، عناصر النصره و جیش العزه شهرها و شهرکهای «اللطامنة، کفرزیتا، لطمین، الزکاة و الأربعین» را در اشغال خود دارند. در جیش العزه، تروریستها چچنی، چینی و ازبک حضور دارند که بیشتر در شمال غرب سوریه به ویژه در شمال حماه و سهل الغاب و مناطق اطراف آن مستقر هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت