Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@00:37:57 GMT

رهبر مخالفان سودان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۲۷۵۷

یکی از رهبران گروه‌های مخالف در سودان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از رهبران مخالفان سودان پس از دیدار با نخست وزیر اتیوپی در خارطوم توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

در همین ارتباط فرد بازداشت شده، «محمد عصمت»، از رهبران ائتلاف «الحریه و التغییر» (آزادی و تغییر) عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری نیز گفته‌اند که بازداشت عصمت بعد از آن صورت گرفت که وی به همراه یک هیأتی متشکل از رهبران این ائتلاف با «أبی احمد»، رئیس جمهوری اتیوپی در سفارت این کشور واقع در خارطوم، پایتخت سودان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در حالی که کمتر از دو ماه پیش عمرالبشیر، رئیس جمهور سابق سودان از مقام خود برکنار شد، اما معترضان سودانی و از جمله ائتلاف آزادی و تغییر اقدام شورای انتقالی نظامی سودان در قبضه کردن قدرت در دستان نظامی‌ها را پس از البشیر «کودتا» خوانده و اعلام کرده که به اعتراضات مسالمت آمیز خود تا تشکیل حکومت مدنی و غیرنظامی ادامه خواهد داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سودان رهبر مخالفان بازداشت شی جین پینگ مهدی طارمی برانکو ایوانکوویچ سید محمد بطحایی جاده چالوس سنتکام الفجیره سد لفور ترزامی سکه ثامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، دیروز ۴ مورد دستگیری داشتیم؛ یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسش‌نامه گرفت دستگیر شد؛ یک مورد هم در جنوب و ۲ مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.


دیگر خبرها

  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • بازداشت دانشگاهیان باطل السحر ادعای آزادی بیان در آمریکاست
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف