Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@09:28:47 GMT

◄ بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه‌های مازنداران

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۳۴۴۴

◄ بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه‌های مازنداران

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازنداران از بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه‌ها و پیگیری و اخذ اعتبارات به جهت تسریع و تکمیل پروژه‌های راهداری، در این استان در رایزنی با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عباس‌علی نجفی اظهار کرد: پیگیری، اخذ و دریافت قیر جهت روکش و لکه گیری‌ها و ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی از جمله خط‌کشی، آشکارسازی، نصب تابلو و علائم، تنقیه آب‌روها، ایجاد دیوارهای ضامن و نگهداری پل‌ها از مباحثی بود که بر آن‌ها تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که روند اعتباری طرح‌های در دست اجرای استان وطرح‌های عمرانی و اجرایی  شهرستان‌ بابل  به بحث گذاشته شد، افزود: اداره کل راهداری استان مازندران برای توسعه راه‌های اصلی، روستایی و فرعی استان از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نخواهد کرد.

نجفی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک میان دستگاه های اجرایی استان خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعامل دستگاه‌ها، در اجرای پروژه‌ها شد و افزود: در این جلسه به تعریض و آسفالت محورهای  بابل - سیمرغ، محور شهید داداش‌نیا، محور شهید صالحی بابل و کمربندی احمد چاله و بهسازی نقاط رانشی گلوگاه، فیروزجاه و شیخ موسی  که در دست اجرا است، پرداخته شد.

نجفی با پرداختن به موضوع احداث دوربرگردان هلال کلا در محور بابل به آمل جدید، خاطرنشان کرد: شهرستان بابل با 1206 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی نیازمند توجه بیش‌تر است. اصلاح نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی، تسریع در تعریض شبکه راه‌های شهرستان نیز مورد توجه ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ای نشست مشترک قرار گرفت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است