Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید  منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران زحمتکش شهرداری محمدیه در حوزه جمع آوری زباله و رفت و روب و نیز بخشی از کارگران حوزه فضای سبز، به دلیل عدم پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران، سه ماه حقوق معوقه دارند و عیدی پایان سال آنها در سال ۹۷ هم پرداخت نشده است.

وی افزود: در مراسمی که در روز کارگر امسال با حضور اعضای شورای شهر و شهردار این شهر برگزار شد، شهردار به کارگران قول مساعد داد که تا بیستم اردیبهشت ماه تمام معوقات کارگران و پیمانکار پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه ادامه داد: بیش از یک ماه از قول شهردار محمدیه گذشته، اما هیچ اتفاقی رقم نخورده و این قول شهردارعملی نشده است.

منفرد اضافه کرد: بیشتر پیمانکاران، مبالغ زیادی از شهرداری محمدیه طلب دارند؛ این در حالی است که کارگران منتظر پرداخت حقوق معوقه و عیدی خود هستند چرا که سفره‌های آنها خالی است و درآمد بسیار کمی دارند که باید در اسرع وقت پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که شهردار محمدیه از نیروهای خدوم شهرداری توقع خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان را دارد پرسنل خدمات شهری هم از شهردار انتظار پرداخت معوقات و عیدی خود را دارند.

این عضو شورای شهر محمدیه بیان کرد: اگر شهردار یک ماه حقوق خود را دریافت نکند و مانند کارگران، صدایش به جایی نرسد آیا می‌تواند شرایط  موجود اقتصادی را تحمل کند.

منفرد افزود: پرسنل خدمات شهرداری با پیمانکار طرف حساب هستند و کار اصلی شهر را کارگران انجام می‌دهند؛ اگر یک روز کار نکنند شهر با مشکل مواجه می‌شود.

وی مطرح کرد: عملکرد پیمانکاران رفت و روب از سوی حوزه خدمات شهری به طور مستمر مورد ارزیابی و نظارت قرار می گیرد و در صورت وجود نواقص و ایرادات احتمالی، ضمن ابلاغ کار انجام نشده به پیمانکار، در صورت لزوم، پیمانکار مربوطه جریمه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه در پایان با ابراز گلایه از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری از جمله پاکبانان، نیروهای فضای سبز و... تاکید کرد در شرایط سخت معیشتی این روزها،هیچ عذری بابت تاخیر در پرداخت حقوق این نیروهای پرتلاش، پذیرفته نیست و این دغدغه باید سریعا برطرف شود.

شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز در 15 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: درآمد شورای اسلامی شهر شهرداری عضو شورای اسلامی شهر حقوق کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه