Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:55:06 GMT

نهمین نمایشگاه گل و گیاه در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۴۳۲۹

نهمین نمایشگاه گل و گیاه در قزوین برگزار می شود

علی اصغر حاجی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه و صنایع دستی از ۲۰ خردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین خبر داد.

وی افزود: نمایشگاه های فوق از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ خرداد ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: نمایشگاه گل و گیاه ه در قالب اولین هایپر گل و گیاه در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع برگزار می شود.

این مسئول یادآور شد: همچنین ۵۰ مشارکت کننده در حوزه گیاهان دارویی و صنایع دستی در فضایی به مساحت دوهزار مترمربع محصولات و تولیدات خود را معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ها می توان به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندیهای استانها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده و … اشاره کرد.

حاجی محمدی در پایان افزود: نهمین نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی و صنایع دستی، در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

کد خبر 4634811

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی قزوین گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی توسط این سرای نوآوری خبر داد و اظهار کرد: سرای نوآوری فرش ماشینی واحد کاشان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاشان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاشان می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته، نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصد در هزینه اجاره غرفه بابت حضور واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌های منطقه کاشان اقدام کنیم.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هسته‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مشمول می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دریافت فرم ثبت نام از وبسایت نمایشگاه به آدرس www.kashanfair.com و ارسال آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی