Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حزب موتلفه اسلامي، تشکل‌ها و نهاد‌هاي انقلابي در اطلاعيه‌اي از مردم خواستند در مراسم بزرگداشت شهيد حجت‌الاسلام و المسلمين خرسند شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، حزب موتلفه اسلامي، تشکل‌ها و نهاد‌هاي انقلابي در اطلاعيه‌اي از مردم خواستند در مراسم بزرگداشت شهيد حجت‌الاسلام و المسلمين خرسند که فردا يکشنبه در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي برگزار مي‌شود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن اطلاعيه به اين شرح است:
بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحيم
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَي نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً (احزاب/23)»
«‏از ميان مؤمنان مرداني‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخي از آنان به شهادت رسيدند و برخي از آن‌ها در همين انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نکردند»
انقلاب اسلامي حيات طيبه خود را مرهون خون مجاهداني است که جان خويش را با خدا معامله کردند و از خود گذشتند تا پرچم اسلام سرفراز بماند. شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين محمد خرسند، مجاهد مبارزي بود که از نوجواني در مسير انقلاب اسلامي و دفاع از حريم ولايت فقيه گام برداشت و همواره در خط مقدم جهاد با طاغوت و استکبار و منافقين و از فرماندهان شجاع و خط شکن و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود.
روحانيت مبارز و حوزه علميه، خطيبي توانا در عرصه تبليغ و ارشاد و طلبه‌اي ساده زيست و انقلابي را تقديم اسلام کرد. شهيد خرسند با سابقه عضويت در حزب جمهوري اسلامي و شوراي مرکزي حزب مؤتلفه اسلامي سياست را عين ديانت مي‌دانست.
وي در کسوت امام جمعه‌اي مردمي و محبوب، در رسيدگي و حل مشکلات مردم شريف کازرون سر از پا نمي‌شناخت و نقش کليدي و مديريت هوشمندانه وي براي حفظ وحدت عمومي و مقابله با فتنه و حل غائله سال 97 آن منطقه در خاطر همگان ماندگار خواهد ماند.
اين «امام جمعه فعال و موفق» و «روحاني بااخلاص و پرتلاش» پس از عمري کوتاه و سراسر مجاهدت، در سحرگاه بيست و سوم ماه مبارک رمضان پس از ساعاتي توسل و تضرع خاضعانه به پيشگاه حضرت دوست، در مراسم احياء شب قدر، با دريافت پاداش بزرگ الهي که فيض شهادت بود، به لقاء الله پيوست.
با عرض تبريک و تسليت شهادت مظلومانه اين مجاهد پاکباخته به محضر حضرت، ولي عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبري و خانواده گرامي و مردم شريف کازرون، از عموم ملت عزيز و انقلابي دعوت مي‌شود در مراسم تجليل و يادبود «شهيد شب قدر»، حجت الاسلام والمسلمين محمد خرسند امام جمعه فقيد کازرون و نيز اربعين شهادت طلبه مظلوم همداني، حجت الاسلام مصطفي قاسمي که در روز يکشنبه 19 خرداد 1398 از ساعت 16 تا 17:30 در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي برگزار مي‌گردد، شرکت فرمايند.
«بيت شهيد خرسند- شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور- حزب موتلفه اسلامي- بنياد شهيد و امور ايثارگران- سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران- سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ- جامعه روحانيت مبارز- مديريت حوزه علميه استان تهران- شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران- ستاد امر به معروف و نهي از منکر- مرکز رسيدگي به امور مساجد استان تهران- بنياد فرهنگي هفتم تير- جبهه پيروان خط امام و رهبري- خانه احزاب ايران - جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار کشور- فراکسيون اصولگرايان خانه احزاب - جبهه ايستادگي- جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بزرگداشت حجت الاسلام خرسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد