Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقامت دونالد ترامپ در کلوب گلف خود در دونبگ ایرلند پس از دیدار از لندن انتقادات زیادی را از سوی گروه‌های نظارت اخلاقی بر سر تعارض منافع تجاری و امور دولتی به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا، کلوپ گلف و اقامتگاه ترامپ در دونبگ ایرلند موسوم به "ترامپ دونبگ" در حساب توییتر این مکان دو ویدئو را منتشر کرد که به طور مستقیم به اقامت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در این محل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئوها اما کمی بعد از حساب توییتر این مکان حذف شدند.

در نخستین ویدئوی منتشر شده در حساب توییتر این زمین گلف، هلیکوپتر "مرین وان" به نمایش گذاشته شده بود که در این محل فرود آمده بود تا رییس جمهور آمریکا و بانوی اول را برای بازگشت به واشنگتن به فرودگاه "شنون" ببرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، در این توییت همچنین نوشته شده بود: افتخار بزرگی بود که رییس جمهور آمریکا و بانوی اول در کنار ما در دونبگ اقامت داشتند.

دومین ویدئوی منتشر شده در حساب کلوب گلف ترامپ نیز دونالد ترامپ را در حال استفاده از زمین گلف نشان می‌داد.

یک گروه نظارت بر عملکرد دولت موسوم به "شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن" که شکایات اخلاقی متعددی را علیه دولت ترامپ ثبت کرده، درباره انتشار این ویدئوها اظهار کرد: پس از اعتراض ما برای استفاده از جایگاه ریاست جمهوری در راستای تبلیغات تجاری، کلوب "ترامپ دونبگ" توییت‌های توهین‌آمیز خود را حذف کرد.

انتشار این ویدئوها انتقاد گروه‌های نظارت اخلاقی و برخی خبرنگاران را به دنبال داشت که یادآور شدند، خانواده ترامپ پیش از این متعهد شده است که از آمیختن امور دولتی با مسائل تجاری جلوگیری کند.

گروه شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن اظهار کرد: اشتباه نکنید! ترامپ در حال حاضر از ریاست جمهوری خود در راستای تبلیغات برای تجارتی که هنوز صاحب آن است، استفاده می‌کند.

اریک ترامپ، فرزند دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ به روزنامه واشنگتن پست گفت: خط قرمزهایی وجود دارند که ما هرگز از آن‌ها عبور نخواهیم کرد و این خط قرمز در هم آمیختن تجارت و امور دولتی است.

همه فرزندان بزرگسال ترامپ در سفر او به اروپا با وی همراه شدند. دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ چندین عکس از پیوستن به پدرشان در دیدار از لندن، ایرلند و نرماندی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • انتشار لحظه هلاکت مامور موساد در مصر +فیلم
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • نزدیکی به ناتو در دستورکار کشورهای بی‌طرف اروپا
  • گفت و گوی کامل ریحانه اخلاقی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس
  • نماهنگ «مثل ستاره» با نوای حاج عبدالرضا هلالی منتشر شد+فیلم
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند