Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:26:40 GMT

۱۷۰ تن سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۳۴۷

۱۷۰ تن سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: بیش از ۱۷۰ تن گازوئیل قاچاق با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر که قاچاقچیان در شبکه‌ای سازمان یافته فعالیت می‌کردند کشف شد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سردار رمضان زیراهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس را از ماموریت‌های مهم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه دانست و اظهار داشت: در راستای مشارکت نیروی دریایی سپاه در مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  با تشکیل قرارگاه عملیاتی، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف گازوئیل قاچاق در آبهای خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در راستای مقابله با سوخت قاچاق، در یک عملیات هماهنگی شبکه سازمان یافته قاچاق گازوئیل را منهدم کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در این عملیات سه شناور حامل سوخت قاچاق توقیف شد افزود:در این عملیات 170 تن گازوئیل قاچاق از سه فروند شناور در آبهای خلیج فارس کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

سردار زیراهی با اشاره به فعالیت‌های امسال در عرصه مبارزه با قاچاقچیان خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 358 تن سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس استان بوشهرتوسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف و 7 شناور توقیف شده است.

وی، با بیان اینکه سوخت‌های قاچاق کشف شده به شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر تحویل می‌شود تصریح کرد: این شناورها سوخت خود را در دریا به شناورهای دیگر تحویل می‌دادند تا به کشورهای دیگر منتقل کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شناورهای متخلف بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیربط داده می‌شوند تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه با کسانی سرمایه‌های کشور را قاچاق کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

400 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شد 480 هزار لیتر سوخت قاچاق درمرزهای آبی استان بوشهر کشف شد 1.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد 1.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد

سردار زیراهی با اشاره به برخورد با سوداگران مرگ در آبهای خلیج فارس تصریح کرد: امسال تاکنون 138 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کشف شده است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی عملیات امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی روز چهارشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی درخواست کردن دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی