Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان ارشد سپاه از ارتفاعات شاهو کامیاران و کوسالان سروآباد بازدید کردند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب ایران، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه از ارتفاعات شاهو کامیاران و کوسالان سروآباد سرکشی و بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید سردار محمدحسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همراهی می‌کرد.

حضور سردار پاکپور در فرودگاه خرم‌آباد برای کمک به سیل زدگان لرستان+ فیلمسردار پاکپور: سپاه "انتقام سختی" از عاملان و حامیان حمله تروریستی زاهدان می‌گیردسردار پاکپور: یگان‌های مهندسی نزسا در آماده باش کامل هستند

فرمانده نیروی زمینی سپاه 15 مهرماه سال گذشته در مرحله نهایی «رزمایش امنیتی محرم» که در منطقه عمومی کامیاران و ارتفاعات شاهو برگزار شد، با بیان اینکه زمانی کوه‌های شاهو محل تاخت و تاز عناصر ضد انقلاب بود، گفت: در چند سال اخیر با تلاش و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی امنیت خوبی در مناطق اورامانات و ارتفاعات شاهو در استان کردستان برقرار شده است.

به گزارش تسنیم؛ کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج قرار دارد. رشته کوه شاهو بخشی از رشته کوه‌های زاگرس است که در مرز دو استان کردستان و کرمانشاه و نزدیک رودخانه سیروان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان