Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:35:49 GMT

رسیدگی به بیش از ۶۷۰ پرونده در طرح ضیافت در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۶۴۷

رسیدگی به بیش از ۶۷۰ پرونده در طرح ضیافت در قزوین

محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این راستا بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی و ۷۹ اکیپ گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده‌های مراکز بهداشت و سایر دستگاه‌های ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها از قنادی‌ها (مراکز عرضه زولبیا و بامیه)، حلیم و آش، پزندگی ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و در مجموع ۶۰۹ پرونده صنفی، ۴۳پ رونده قاچاق و۲۵پ رونده در خصوص پرونده‌های تخلفات بهداشتی تشکیل و رسیدگی شد.

وی تاکید کرد: با برخی از واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشتند بلافاصله و باقید فوریت برخورد قانونی گردید. همچنین برگزاری جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی با بیان اینکه رسیدگی به میزان محکومیت واحدهای متخلف تا کنون بیش از ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال بوده، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی، گشت‌های مشترکی با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

کد خبر 4634929

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود احمدی تعزیرات حکومتی قزوین طرح ضیافت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد