Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@20:48:25 GMT

گزارش زنده؛ یران یک - آرژانتین یک

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۷۳۴

گزارش زنده؛ یران یک - آرژانتین یک

به گزارش جهان نيوز،  تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 از ساعت 10:40 در سالن موسا شینو پلازا که در نزدیکی توکیو قرار دارد به مصاف آرژانتین رفت.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیانگ لیو از چین و اوگنی ماکشانوف از روسیه دیدار ایران و آرژانتین را سوت زدند.

* ست نخست؛ 25 بر 19 به سود ایران
تیم ایران بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و توانست با نتیجه 8  بر 5 از آرژانتین پیش بیفتد تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. دفاع و توپ گیری های به موقع از عوامل برتری ایران بود. اختلاف 6 امتیازی موجب شد تا مندز درخواست وقت استراحت فنی کند تا شاید فاصله تیم ها بیشتر نشود. امتیاز 16 بر 9 به سود ایران تیم ها را روانه وقت استراحت فنی دوم کرد. زمانی که شاگردان مندز در تلاش برا کم کردن فاصله بودند و امتیاز 19 بر 15 به سود ایران بود کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

تیم ایران از چهار مسابقه گذشته خود سه پیروزی مقابل ایتالیا، چین و آلمان و یک شکست مقابل برزیل در کارنامه دارد. آرژانتین با هدایت مارسلو مندز هم این مسابقات را با 2 برد مقابل پرتغال و بلغارستان شروع کرد، اما در دو دیدار قبلی خود مقابل کانادا و ژاپن شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 فردا (یک‌شنبه) از ساعت 14:10 به مصاف ژاپن خواهد رفت. کپی متن خبر برچسب ها: والیبال ایران تیم ملی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین

به گزارش قدس آنلاین، هان ژنگ معاون رئیس جمهور چین با دیانا موندینو وزیر امور خارجه و تجارت بین المللی آرژانتین در پکن دیدار کرد.

هان در این دیدار که دیروز صورت گرفت، با بیان اینکه امسال دهمین سالگرد آغاز مشارکت راهبردی جامع بین دو کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط دوجانبه در خدمت منافع بلندمدت دو کشور و برآورده کننده انتظارات دو ملت است.

وی گفت: چین آماده ادامه همکاری با آرژانتین در چارچوب درک و حمایت از یکدیگر است، دو کشور شرکای همکار در توسعه و خواهان افزایش مستمر اعتماد متقابل سیاسی و تلاش برای همکاری عملی پایدار و بلندمدت و ارائه منافع برای دو ملت هستند.

موندینو نیز گفت: آرژانتین قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و امیدوار است به طور مداوم همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با چین را تحکیم کرده و گسترش دهد.

وی افزود: این وزارتخانه از شرکت های چینی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توسعه در آرژانتین استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟