Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:30:12 GMT

پایبندی به انجام تعهدات نقشه راه معدن و صنایع معدنی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۸۱۰

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران؛ خداداد غریب پور در جلسه‌ای که به منظور ارائه گزارش مقدماتی بررسی نقشه راه معدن و صنایع معدنی برگزار شد، بر پایبندی به انجام تعهدات در سطح ملی و سازمانی تاکید کرد و افزود: باید به اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی متعهد باشیم و اگر بخش‌هایی قابل اجرا نبود به اصلاح آن‌ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جامع آلومینیوم، مس، سرب و روی جزء برنامه‌های دفتر معدن و صنایع معدنی ایمیدرو قرار گرفته است.

غریب پور اضافه کرد: جلسات پایش نقشه راه معدن و صنایع معدنی به طور ماهانه در ایمیدرو برگزار می‌شود و برنامه اجرایی هر مدیریت تعریف شده است.

در این نشست، داریوش پور اسماعیلی، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن پیشنهاد کرد: نقشه راه زیرساخت‌های معدن و صنایع معدنی تدوین شود.

وی همچنین بر لزوم توجه به بخش خصوصی در حوزه نوسازی و تجهیز ماشین آلات معدنی تاکید کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: معاون وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی نقشه شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمسعود حسینی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

او افزود: این اقدام با دریافت مجوز‌های لازم از ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

حسینی تصریح کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

دیگر خبرها

  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود