Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:15:13 GMT

آغاز ساخت مخازن آب در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۶۳۲۸

آغاز ساخت مخازن آب در شاهرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ساخت ۲ مخزن بتنی ذخیره آب در شاهرود و بسطام  از مصوبات طرح‌های دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان سمنان است که هدف از اجرای آن‌ها افزایش حجم مخازن آب این ۲ شهر‌ است.

به گفته حیدریان مدیرعامل مخزن ۲ هزار مترمکعبی سرچشمه شاهرود با اعتبار مصوب ۱۸ میلیارد ریال ساخته می‌شود که مدت اجرای آن هشت ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ازای هر مشترک باید هفت‌دهم مترمکعب ذخیره آب تأمین شود تا چنانچه حوادثی در مخزن، چاه‌ها و منابع تأمین آب ایجاد شد به میزان ۲۴ ساعت ذخیره آب برای شهروندان وجود داشته باشد.

۱۸ هزار مشترک آب در شهر شاهرود وجود دارد که با این نرم حدود ۵۸ هزار تا ۶۰ هزار مترمکعب ذخیره باید داشته باشد که هم اکنون ۵۴ هزار مترمکعب مخزن وجود دارد که با ساخت این مخزن به استاندارد لازم خواهد رسید.

ساخت مخزن هزار مترمکعبی شهر بسطام به همراه تأسیسات جانبی و خطوط انتقال ورودی و خروجی با ۲۹ میلیارد ریال هزینه ساخته می‌شود که مدت اجرای این طرح ۱۰ ماه است.

این ۲ طرح برای دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / گ 

ساخت ۲ مخزن بتنی ذخیره آب در شاهرود و بسطام آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان