Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی از اعزام تیم پهلوانی و زورخانه ای نونهالان استان مرکزی به رقابت های کشوری خبر داد.به گزارش بلاغ،تیمور همتی در گفت وگو با خبرنگار  در اراک اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات تیمی زورخانه‌­ای، مهارت فردی و کشتی پهلوانی در رده سنی نونهالان با حضور تیم نونهالان استان مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این از دوره مسابقات در رده سنی نونهالان و در بخش مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی در پنج وزن و رشته کشتی پهلوانی در ۶ وزن برگزار خواهد شد.
وی افزود: شرکت کنندگان رده سنی نونهالان متولدین یکم فروردین ۱۳۸۵ تا بیست و نهم اسفند ۱۳۸۷ هستند، متولدین یکم فروردین ۱۳۸۸ تا ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ فقط با گواهی پزشکی معتبر و رضایت نامه محضری، ولی می‌توانند در مسابقات تیمی زورخانه‌ای و یا مهارت فردی حضور داشته باشند.
همتی بیان داشت : طبق آیین نامه هر تیم می‌بایست جمعا ۲۶ نفرو در صورت نداشتن تیم زورخانه ­ای نفرات آن نباید از ۱۰ ورزشکار بیشتر باشد.

وی تصریح کرد : ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات تیمی زورخانه‌ای می‌توانند به صورت آزاد در مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی شرکت کنند و شرط حضور در رقابت‌های کشتی پهلوانی منوط به شرکت در رشته تیمی زورخانه‌ای به عنوان ورزشکار اصلی یا مرشد و کسب حدنصاب‌های تعیین شده در مسابقات مهارت‌های فردی است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری