Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی به ۲ پرونده عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی در استان لرستان خبر داد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشکیل ۲ پرونده عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی گفت: با بررسی‌های انجام گرفته توسط اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از یک شرکت مشاهده شد که علیرغم دریافت مواد اولیه، این شرکت هیچ فعالیتی نداشته و مواد را به صورت عرضه خارج از شبکه به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پرونده متشکله توسط شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و شعبه مذکور متهم پرونده را به پرداخت مبلغ یازده میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

رایگانی همچنین از تشکیل پرونده دیگری برای عرضه خارج از شبکه یک میلیون و ۳۳۴ هزار کیلوگرم مواد پتروشیمی خبر داد و اظهار داشت: مدیرعامل این شرکت با احراز تخلف به پرداخت ۱۴۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال جزای قندی در حق صندوق دولت محکوم شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی سازمان صنعت معدن تجارت استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عزیزخانی اظهار کرد: پرونده یک شرکت پتروشیمی به اتهام قاچاق فرآورده‌های نفتی در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان البرز رسیدگی شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی البرز ارزش نفت گاز کشف‌شده را ۴۳۸ میلیون ریال برشمرد و افزود: با بررسی شواهد و مستندات، اتهام انتسابی محرز، حکم قطعی مدیرعامل و شرکت صادر که به‌موجب آن علاوه بر ضبط فراورده‌های نفتی مکشوفه، مدیرعامل شرکت به پرداخت یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال محکوم شد.

عزیزخانی گفت: با توجه به شعار سال در حمایت از بخش تولید و پیشگیری از بیکاری کارگران، محکومیت یک سال تعطیلی شرکت تبدیل به مجازات پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی شد.

وی با بیان آثار زیان‌بار قاچاق افزود: از بین رفتن منابع ملی، فربه‌شدن مفسدین، ورود پول‌های آلوده و اخلال در نظام اقتصادی بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

کد خبر 6100982

دیگر خبرها

  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه