Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:55:42 GMT

درختان سطح شهر سنندج سمپاشی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۷۶۸۶

درختان سطح شهر سنندج سمپاشی می‌شوند

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شرمین شریفی با اشاره به  افزایش دمای هوا و طغیان شته‌ها در سطح شهر گفت: این سازمان در راستای کنترل آفات و جلوگیری از طغیان شته‌ها هرساله در دو نوبت اقدام به اجرای عملیات سمپاشی درختان سطح شهر می‌کنند.
وی افزود:مرحله نخست سمپاشی درختان سطح شهر اواخر اسفند ماه سال گذشته اجرا و تمامی درختان با سم بیولوژیک شستشو داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: با توجه به پایش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان این سازمان و گروه باغبانی دانشگاه کردستان اجرای مرحله دوم از اواخر هفته گذشته در سطح شهر آغاز شده است.

وی از اجرای عملیات سمپاشی درختان سطح شهر با دو دستگاه توربولاینر خبر داد و گفت: هرشب از ساعت ۲۴ الی ۶ صبح این دو اکیپ اقدام به عملیات سمپاشی درختان سطح شهر می‌کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج اعلام کرد: با توجه به اینکه دو اکیپ به صورت همزمان عملیات سمپاشی درختان سطح شهر را انجام می‌هند پیش بینی می‌شود تا پایان هفته جاری تمامی درختان سطح شهر سمپاشی شوند.

وی با بیان اینکه در سمپاشی درختان سطح شهر از سم بیولوژیک پالیزین استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: این سم نه برای محیط زیست ونه برای شهروندان خطری نخواهد داشت.

شریفی از شهروندان درخواست کرد: از پارک کردن خودرو حامل مواد خوارکی در معابر اصلی خودداری نمایند.

انتهای پیام/م

سمپاشی درختان سطح شهر سنندج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر طبیعی حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد