Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:00:37 GMT

یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به اردبیل سفر کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۹۳۹۰

یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به اردبیل سفر کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ثبت رکورد جدید حضور یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر در ایام تعطیلات عید فطر در استان اردبیل خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشمار گردشگران و مسافران داخلی در تعطیلات چهار روزه عید فطر در این استاناظهار داشت: تعداد گردشگران ورودی به استان اردبیل در ایام تعطیلات عید فطر نسبت به سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان گردشگران ورودی استان اردبیل در چهار روز ایام تعطیل عید فطر بیش از ۱۷ روز ایام تعطیلات عید نوروز بوده است، افزود: با حضور انبوه گردشگران، همه مراکز اقامتی شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نیر و مشکین شهر به صورت ۱۰۰ درصدی پر شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در این ایام دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان برای میزبانی شایسته از مسافران نهایت همکاری را با این اداره کل داشتند.

وی معرفی استان اردبیل به عنوان ییلاق ایران زمین و شناساندن جاذبه‌های طبیعی این استان و نیز طبیعت بکر و آب و هوای بسیار مناسب این خطه را از جمله علل حضور پرشمار گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر در استان ذکر کرد.

فلاحی با بیان اینکه اغلب گردشگران داخلی، استان اردبیل را به عنوان مقصد اصلی سفر خود انتخاب می‌کنند، گفت: تفاوت حضور گردشگران تعطیلات عید فطر امسال با سال قبل توزیع مسافران در شهرهای مختلف استان بود به طوری که این امر موجب افزایش ماندگاری گردشگران شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به استقبال بی نظیر گردشگران از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بیان کرد: برنامه ریزی این اداره کل ماندگاری نصف روزه گردشگران در این مجموعه است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: سوء استفاده مجرمان رایانه ای از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده تهدیدی علیه امنیت هموطنان در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رامین پاشایی افزود: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته و یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

او با اشاره به شگرد این مجرمان اضافه کرد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوند‌های آلوده با عناوینی همچون دریافت کالابرگ و ابلاغیات قضایی درکیمن کلاهبرداری از طریق دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آنان هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه امکان ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها وجود دارد، گفت: گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

سرهنگ پاشایی گفت: در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود