Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@03:41:02 GMT

چاپ و انتشار نهمین نشریه تحلیلی – راهبردی "بصائر"

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۹۵۶۸

چاپ و انتشار نهمین نشریه تحلیلی – راهبردی 'بصائر'

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشریه تحلیلی - راهبردی بصائر با هدف بررسی و اطلاع رسانی آخرین تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین الملل توسط معاونت بررسی و تحلیل این سازمان چاپ و منتشر شد.

 این نشریه با هدف دسترسی استادان بسیجی به آخرین اخبار ایران و جهان، روزهای چهارشنبه هر هفته در اختیار شورای مرکزی بسیج اساتید، مسئولان و جانشینان استان‌ها، مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ گزیده‌ای از بیانات حضرت امام خمینی (ره)، گزیده‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خبرها و نکته‌ها، رویدادهای سیاسی و بین‌الملل، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، رویدادهای اقتصادی، یادداشت‌ها و گزارش تحلیلی ازجمله رئوس مطالب مطرح شده در نهمین خبرنامه بصائر است.

در بخشی از رویدادهای اقتصادی نهمین شماره از بصائر آمده است: 

"سردار غلامحسین غیب‌پرور در ضیافت افطار بسیج اساتید و اصحاب رسانه که به میزبانی سازمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: در رسانه‌های جمعی و فضای  رسانه‌ای کشور به امور جوانان پرداخته نشده و متاسفانه تلاشی به اندازه کافی در این راستا صورت نپذیرفته .

سردار غیب‌پرور با اشاره به اقدام بسیج برای احداث 100 هزار نیروگاه 5 کیلوواتی در کشور افزود : در صدد احداث 100 هزار نیروگاه هستیم که به همت نیروهای بسیجی و جهادی مخلص و متخصص ، این امر محقق خواهد شد. 

وی با اشاره به رمز حیات بسیج اظهار کرد: ما حیات بسیج را در گرو خدمت به مردم می‌دانیم و بر این باوریم که بسیج تا زمانی که در رسالت خدمت‌رسانی خود ایفای نقش کند، موثر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتلای بسیج، رفتار جهادی و مومنانه در مسیر خدمت، قله و هدف اصلی ما در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است. " 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر